نرم افزار و اینترنت

بزودی امکان حذف اکانت تردز به طور جداگانه از اینستاگرام فراهم می شود

متا پنجشنبه اقدام به انتشار اپلیکیشن تردز کرد که کاربران برای استفاده باید با نام کاربری اینستاگرام وارد می شدند. با این حال، بسیاری متوجه شدند که پس از ایجاد نمی‌توانید اکانت Threads را حذف کنید. شما فقط می توانید آن را غیرفعال کنید حذف نام کاربری Threads به طور خودکار روی پروفایل اینستاگرام اعمال می شود و همه چیز را پاک می کند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، فاش کرد که متا از این موضوع آگاه بوده و در حال کار بر روی یک راه حل است و به کاربران پیشنهاد کرد اکانت خود را فعلا غیرفعال کنند. Threads به کاربران این امکان را می دهد که پیام های متنی، ویدیوها، گیف های کوتاه و پست های اینستاگرام را در تاپیک ها قرار دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند پست‌ها را لایک کنند، نظر بدهند، دوباره پست کنند و به اشتراک بگذارند، اما بسیاری از ویژگی‌های دیگر هنوز وجود ندارند.

غیرفعال کردن اکانت پروفایل و هر محتوای منتشر شده را پنهان می کند و کاربران همچنین می توانند تصمیم بگیرند که خصوصی شوند. مدیر اجرایی گفت تردز توسط اینستاگرام پشتیبانی می شود و به همین دلیل است که کاربران فقط از یک حساب کاربری استفاده می کنند. آن‌ها به زودی می‌توانند از جستجوی قوی‌تری استفاده کنند و انتظار داریم که هشتگ‌ها، تب های انتخاب‌شده و ابزارهای ویرایشی برای پیوست‌ها را قبل از انتشار ببینیم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا