نرم افزار و اینترنت

VMware شتاب دهنده کامل سه بعدی ویندوز 11 را به مک ها آورد

VMWare نسخه جدیدی از نرم افزار مجازی سازی Fusion خود را برای مک ها معرفی کرد. به گفته این شرکت، VMware Fusion Tech Preview 2023 یک “جهش قابل توجه به جلو” برای نرم افزار آن در macOS است، که برجسته ترین آن شتاب دهنده کامل سه بعدی ویندوز 11 برای ARM است.

شتاب دهنده سخت افزاری سه بعدی برای VMware Fusion در macOS یک تغییر بزرگ برای کلاینت ها است. این اجازه می دهد تا وضوح صفحه نمایش بهتر، رابط کاربری نرم تر و پاسخگوتر، پشتیبانی از بازی های DirectX 11 3D و موارد دیگر را به ارمغان آورد. به عبارت دیگر، افزودن شتاب سخت افزاری به VMWare Fusion مانند نصب یک درایور گرافیک بر روی رایانه ویندوز شماست.

3D hardware acceleration تنها ویژگی جدید در VMware Fusion Tech Preview 2023 نیست. توسعه‌دهندگان همچنین اکثر ویژگی‌های VMware Tools، مانند اشتراک‌گذاری کلیپ‌بورد و کشیدن و رها کردن “غیرممکن” را اجرا کردند. همچنین پشتیبانی خودکار برای تنظیم وضوح پویا، همگام سازی زمان، بهبود امنیت و موارد دیگر وجود دارد.

VMware همچنین خاطرنشان می‌کند که پیش‌نمایش فناوری دارای یک طرح رمزگذاری بهبودیافته است و از کاربران می‌خواهد تا رمز رمزگذاری جدید را در هنگام بوت ارتقا دهند. از آنجایی که طرح جدید با نسخه های قبلی سازگار نیست، نمی توانید از ماشین های مجازی به روز شده با نسخه های قبلی Fusion استفاده کنید. برای کاهش این ناراحتی، VMware توصیه می‌کند قبل از ارتقا و آزمایش VMware Fusion Tech Preview 2023 از ماشین‌های مجازی خود شبیه‌سازی و پشتیبان‌گیری کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا