موبایل و تبلت

اولین آپدیت ناتینگ فون 2 با ویژگی های جدید و رفع باگ ها

ناتینگ فون 2 به تازگی وارد بازار جهانی شده و ویژگی قابل توجهی نظیر تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، سیستم دوربین پیشرفته و Nothing OS 2.0 را ارائه می دهد. با این حال ناتینگ فون 2 اولین بروزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کرده که هر گونه نقص اولیه را برطرف کرد و ویژگی‌های اضافی را برای بهبود بیشتر تجربه کاربر اضافه می کند.

به‌روزرسانی جدید نرم‌افزاری ناتینگ فون (2) برنامه Glyph Composer را معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد دنباله‌های Glyph را سفارشی کرده و آنها را به عنوان آهنگ‌های زنگ تنظیم کنند. علاوه بر این، المان‌های رعد و برق در قسمت پشتی تلفن اکنون با انعطاف‌پذیری بیشتری قابل شخصی‌سازی هستند. قابل ذکر است که این به‌روزرسانی یک ویژگی پیشرفت Glyph را برای Uber به ارمغان می‌آورد که کاربران را قادر می‌سازد تا پیشرفت سواری‌های Uber ورودی خود را پیگیری کنند.

علاوه بر این، کاربران اکنون می توانند ویجت ها و ویجت های تنظیمات سریع را هم به صفحه قفل و هم به صفحه اصلی اضافه کنند. این به روز رسانی همچنین شامل آهنگ های زنگ استایل Nothing Machine و صداهای اعلان از مدل فون (1) است که به طور خاص برای Nothing Phone (2) تنظیم شده است. علاوه بر این، کاربران می توانند از چهار والپیپر جدید لذت ببرند و از حالت یک دستی بهره مند شوند که راحتی و سهولت استفاده را افزایش می دهد. می توانید تغییرات کامل را در زیر مشاهده کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا