نرم افزار و اینترنت

اولین آپدیت بزرگ اپلیکیشن تردز برای iOS با ویژگی های جدید

متا اولین به‌روزرسانی مهم را از زمان راه‌اندازی شبکه اجتماعی در اوایل این ماه به Threads ارائه کرده است، و اگر هنوز در حال ایجاد لیست مخاطبین خود هستید، ممکن است از آن قدردانی کنید. این شرکت ارتقاء اپلیکیشن iOS را به تفصیل ارائه کرده که یک تب Follows را به فید فعالیت اضافه می کند و دیدن افرادی که به تازگی شما را دنبال کرده اند را آسان تر می کند.

برای دنبال کردن افراد، زمان آسان تری خواهید داشت. بر این اساس، می توانید لیست فالوورهای اینستاگرام خود را باز کنید تا ببینید آیا کسی را از دست داده اید یا خیر. این به‌روزرسانی همچنین ترجمه‌هایی را برای متن پست اضافه می‌کند، بنابراین انگیزه بیشتری برای دنبال کردن افرادی که به زبان‌های ناآشنا صحبت می‌کنند خواهید داشت.

می‌توانید برای دریافت اعلان‌ها بدون ازدحام کردن جدول زمانی خود، مشترک کاربرانی شوید که فالو نشده‌اند. چند ترفند اساسی رابط نیز وجود دارد، مانند برچسب‌های reposter که می‌توانید روی آنها ضربه بزنید. اپلیکیشن باید روانتر باشد، به خصوص هنگام بارگیری یا پیمایش در فید فعالیت شما.  برخی از ویژگی ها در سمت سرور فعال هستند، بنابراین تعجب نکنید اگر همه آنها بلافاصله در دسترس نیستند. به گفته شرکت آنها باید تا پایان امروز (18 جولای) در دسترس باشند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا