نرم افزار و اینترنت

تیک تاک در حال آزمایش آپلود 15 دقیقه ای ویدیو برای کاربران است

براساس گزارشات، تیک تاک در حال آزمایش توانایی کاربران برای آپلود ویدیوهای 15 دقیقه ای است. این غول رسانه‌های اجتماعی گفت که محدودیت آپلود جدید در مناطق منتخب با گروه محدودی از کاربران آزمایش می‌شود، اما از اشتراک‌گذاری جزئیات خودداری کرد. گزینه جدید محدودیت آپلود ویدیو در برنامه را از 10 به 15 دقیقه افزایش می دهد.

این تغییر ابتدا توسط مت ناوارا، مشاور رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت، که یک اسکرین شات از پیامی را که به کاربرانی که به گزینه جدید دسترسی دارند، نشان داد. با توجه به اسکرین شات، کاربران می‌توانند ویدیوهای طولانی‌تری را هم از اپلیکیشن تیک تاک و هم از روی دسکتاپ روی پلتفرم آپلود کنند.

تیک تاک در ابتدا به دلیل محبوب‌ترین پلتفرم ویدیوی فرم کوتاه به شهرت رسید، اما به آرامی محتوای طولانی مدت را پذیرفت. این شرکت حداکثر مدت زمان ویدیوی خود را از سه دقیقه در فوریه 2022 به 10 دقیقه افزایش داد. قبل از آن، این محدودیت 60 ثانیه پس از گسترش اولیه از 15 ثانیه بود. طول ویدیوی گسترده به سازندگان زمان و انعطاف‌پذیری بیشتری در هنگام اشتراک‌گذاری چیزهایی مانند دستور پخت غذا، آموزش‌های زیبایی، محتوای آموزشی و طرح‌های کمدی می‌دهد.

در حال حاضر، اگر یک ویدیو بیشتر از 10 دقیقه باشد، سازندگان بینندگان را به ویدیوی “قسمت 2” هدایت می‌کنند. با این محدودیت زمانی گسترده، ممکن است سازندگان دیگر مجبور نباشند یک مجموعه ویدیوی کامل را هنگام اشتراک‌گذاری محتوا ایجاد کنند. این تغییر تیک تاک را در رقابت مستقیم تری با یوتیوب قرار می دهد. این حرکت نشان می‌دهد که تیک تاک به دنبال جذب سازندگان ویدیوی طولانی‌تر است که معمولاً محتوا را در یوتیوب ارسال می‌کنند.

در گذشته، تیک تاک به‌عنوان پلتفرمی برای محتوای کوتاه‌مدت در نظر گرفته می‌شد، در حالی که یوتیوب به‌عنوان خانه محتوای طولانی‌مدت در نظر گرفته می‌شد. در چند سال گذشته خطوط بین این دو شرکت محو شده زیرا تیک تاک ویدیوهای طولانی تر را پذیرفته است و یوتیوب ویدیوهای کوتاه تری را با Shorts اتخاذ می کند.

منبع
techcrunch
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا