نرم افزار و اینترنت

واتس اپ ارسال پیام به شماره های ذخیره نشده را آسان تر می کند

پیام رسانی به افراد جدید در واتس اپ بسیار آسان تر می شود. WABetaInfo گزارش داد که به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ در حال انتشار است که به شما امکان می‌دهد بدون ذخیره اطلاعات با هر کسی که می‌خواهید ارتباط برقرار کنید.

شما می توانید این ویژگی جدید را به همان روشی که هر پیامی را شروع می کنید، امتحان کنید. روی دکمه پیام جدید در صفحه اصلی خود کلیک کنید (بالا سمت راست برای دستگاه های اپل، پایین سمت راست برای دستگاه های اندروید) و سپس عدد را در نوار جستجو تایپ کنید. این شماره در دسته “Not in your contacts” ظاهر می شود. در سمت راست شماره و عکس پروفایل شخص، گزینه ای برای کلیک بر روی “chat” وجود دارد که شما را مستقیماً با او وارد مکالمه می کند.

تا به حال، یکی از تنها استثناها – اگر حتی می توانید آن را اینطور بنامید – به شماره های ذخیره نشده در چت های گروهی پاسخ می داد. اما، همچنان لازم است که یکی را از طریق یک کد QR یا لینک وارد کنید یا شخصی که مخاطب شما را ذخیره کرده تا شما را به آن دعوت کند. آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای همه کاربران منتشر می‌شود، بنابراین باید در چند روز یا شاید هفته‌های آینده آن را ببینید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا