کنسول و بازی

معرفی AYANEO از کنسول های دستی بازی KUN و SLIDE

AYANEO از کنسول های دستی بازی KUN و SLIDE با پردازنده AMD Ryzen 7 7840U رونمایی کرد. AYANEO KUN یک کنسول دستی رده بالا است و به عنوان یک پرچمدار درجه یک شناخته می شود. AYANEO SLIDE به عنوان یک لپ‌تاپ در قالب یک دستی دیده می‌شود و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که استفاده از گجت خود را گسترش دهند.

AYANEO KUN به AMD Ryzen 7 7840U Phoenix APU مجهز شده که دارای 8 هسته و 16 رشته به همراه گرافیک یکپارچه Radeon 780M با معماری RDNA 3 است. این پردازنده نسبت به نسل قبلی خود عملکرد و بازده انرژی را افزایش می دهد. نیاز به برق 15-28 وات دارد و کاملاً با Ryzen Z1 مقایسه می شود. AYA NEO KUN دارای صفحه نمایش 8.4 اینچی 2.5K IPS با خروجی عالی است.

انتظار می رود که با حداکثر روشنایی بهبود یافته و پوشش طیف رنگ ارائه شود. KUN دارای بزرگترین صفحه نمایش در میان گوشی های دستی بازی است اما وزن آن بیش از 0.9 کیلوگرم است. AYANEO KUN یک باتری 75 وات ساعتی دارد که آن را مایل ها جلوتر در صنعت می کند. معماری بهینه مدیریت حرارت مدل هنوز مشخص نیست. AYANEO KUN به طور منحصر به فرد دارای یک دکمه در پشت دسته بازی است که به کاربران اجازه می دهد تا کنترل بهتری بر دستگاه های خود داشته باشند.

AYANEO SLIDE دارای APU کم مصرف و با کارایی بالا AMD Ryzen 7 7840U است. می‌توانید صفحه‌نمایش دستی را بلغزانید تا صفحه‌کلید آن با طراحی زیبایی‌شناسانه ظاهر شود. کیبورد جمع شونده SLIDE با تنظیمات Win Max 2 که کیبورد ثابت داشت، متفاوت است.  پیکربندی دکمه‌ای مشابه مدل‌های قبلی دارد، اما مکانیسم صفحه کشویی آن را برجسته می‌کند. این بدان معناست که SLIDE یک ابزار همه کاره است که فراتر از بازی کردن است.

AYA NEO KUN در آگوست 2023 عرضه می شود و یک مدل تعریف کننده صنعت خواهد بود. اطلاعات قیمت این کنسول دستی منتشر نشده اما ممکن است تا 1000 دلار قیمت داشته باشد. AYA NEO SLIDE نیز قرار است در آگوست 2023 عرضه شود و قیمت آن مشخص نشده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا