نرم افزار و اینترنت

هوش مصنوعی بینگ حالا در گوگل کروم و سافاری در دسترس است

مایکروسافت اخیرا هوش مصنوعی بینگ را در دسترس کاربران ویندوز 11 قرار داده است. با این حال، کاربران جایگزین مرورگر، مانند کاربران مک و کروم اواس، قبلا از این مدل هوش مصنوعی محروم بودند. خوشبختانه، این شرکت پشتیبانی از هوش مصنوعی Bing.com را برای همه مرورگرها، از جمله گوگل کروم و سافاری اپل، آغاز کرده است.

به عنوان مثال، اگر از Safari در مک بوک خود استفاده می کنید، می توانید بدون دانلود یا نصب چیزی، از طریق مرورگر خود با کلیک بر روی اینجا به هوش مصنوعی بینگ دسترسی پیدا کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما همان تجربه یک کاربر ویندوز 11 را خواهید داشت. مایکروسافت به طور قابل درک، مرورگرهای دیگر را به عنوان پلتفرم های ثانویه می بیند و محدودیت هایی را برای این نسخه از هوش مصنوعی Bing اعمال کرده است.

به عنوان مثال، ویژگی چت به پنج پیام در هر مکالمه و تعداد کاراکترها به 2000 پیام محدود شده است. علاوه بر این، مایکروسافت همچنان پاپ آپ Start exploring in Edge را هنگام باز کردن هوش مصنوعی Bing.com در کروم نشان می دهد. با این حال، 2000 کاراکتر محدودیتی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت. اگر سؤالات درستی بپرسید، پنج پیام در یک چت کافی است. البته، اگر آن را ناکافی می‌دانید، می‌توانید Edge را برای تجربه نامحدود هوش مصنوعی Bing دانلود کنید یا می‌توانید گزینه‌های جایگزین را مرور کنید. علاوه بر این، این تنها شگفتی مایکروسافت نیست.

همانطور که می دانید، هوش مصنوعی بینگ در واقع بیشتر شبیه یک موتور جستجوی پیشرفته عمل می کند تا یک چت ربات. با این حال، این در حال تغییر است، زیرا مایکروسافت در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای Bing AI به نام حالت “بدون جستجو” است. در حال حاضر، Bing AI هر زمان که شما سوالی از آن بپرسید، وب را جستجو می کند. گاهی اوقات ممکن است کند باشد، زیرا بینگ مجبور است چندین وب سایت را بخزد و پاسخ را از محتوای حذف شده خلاصه کند. با پشتیبانی از “بدون جستجو”، بینگ می‌تواند بیشتر شبیه ChatGPT رفتار کند و به جای خزیدن در وب، با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی به کاربران پاسخ دهد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا