موبایل و تبلت

انتشار نسخه بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 در تاریخ 11 مرداد

با توجه به پشتیبانی مشتری سامسونگ آلمان، این شرکت کره ای نسخه بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را در تاریخ 2 آگوست (11 مرداد) برای خانواده گلکسی S23 منتشر خواهد کرد. سپس، در 9 آگوست، یعنی دقیقا یک هفته بعد، گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G نیز آن را دریافت خواهند کرد.

خوب است که می بینیم سامسونگ در مورد این نسخه های بتا پرفروش ترین میان رده های خود را فراموش نمی کند و تنها بر روی مدل های رده بالا تمرکز نمی کند. البته، مدل‌های رده بالا همچنان پوشش داده می‌شوند، و همانطور که انتظار دارید همچنان در ردیف اول قرار دارند، اما تنها یک هفته منتظر ماندن میان رده‌های شما برای دریافت نسخه بتا اصلا بد نیست.

در ابتدا شایعه شده بود که نسخه بتای One UI 6.0 در هفته سوم جولای عرضه می شود، اما اکنون به نظر می رسد حدود یک هفته به تعویق افتاده است. قبل از اینکه One UI 6.0 به اندازه کافی باشد تا برای همه دستگاه های سازگار منتشر شود، سامسونگ هنوز باید One UI 5.1.1 را ارائه دهد. نسخه بتای این رابط کاربری در اوایل این ماه برای گلکسی زد فولد 4 و خانواده گلکسی تب S8 منتشر شد، و اکنون که سری گلکسی زد فولد 5، زد فلیپ 5 و سری تب اس 9 رسمی شده‌اند و این نسخه از پوسته را اجرا می‌کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا