نرم افزار و اینترنت

گوگل به دنبال “سوپرشارژ کردن” اسیستنت با هوش مصنوعی است

رقابت مداوم برای گسترش فناوری هوش مصنوعی مولد به دستیاران دیجیتال می رسد. بر اساس ایمیل داخلی که توسط Axios به دست آمده، گوگل در حال کار بر روی یک اصلاح برای دستیار دیجیتال خود بوده که شامل فناوری مولد مبتنی بر هوش مصنوعی است.

Peeyush Ranjan، معاون گوگل اسیستنت و دوک دوکلیس، مدیر محصول، دلیل خود را برای کارکنان توضیح دادند و اظهار داشتند: “به عنوان یک تیم، ما باید بر ارائه تجربیات محصول با کیفیت بالا و حیاتی برای کاربران خود تمرکز کنیم. ما همچنین پتانسیل عمیق هوش مصنوعی مولد برای متحول کردن زندگی مردم را دیده‌ایم و فرصت بزرگی را برای کشف این که یک دستیار سوپرشارژ، با آخرین فناوری LLM، چگونه خواهد بود، دیدیم.”

قابل ذکر است، این ایمیل نشان داد که گوگل در حال کار بر روی انجام این کار برای دستگاه های تلفن همراه است. هیچ جدول زمانی تعیین نشده که گوگل چه زمانی این فناوری را در دستگاه‌های خانه هوشمند خود ادغام می‌کند یا اینکه دقیقاً این بروزرسانی‌های جدید چگونه خواهند بود. این شرکت ممکن است از Bard، چت ربات هوش مصنوعی خود، برای مکالمه با کاربران Assistant استفاده کند یا چیزی کاملاً اصلی را امتحان کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا