نرم افزار و اینترنت

یوتیوب تبدیل محتوای طولانی‌تر به Shorts را برای سازندگان آسان‌تر می‌کند

یوتیوب در تلاش است تا با افزودن ابزار جدید Edit into a Short به برنامه iOS و اندروید خود، تبدیل ویدیوهای طولانی‌تر خود را به Shorts فرمت‌شده برای رقیب تیک تاک این پلتفرم برای سازندگان آسان‌تر کند. این به سازندگان اجازه می‌دهد تا حداکثر 60 ثانیه از یکی از ویدیوهای خود را انتخاب کنند و کلیپ را مستقیماً از برنامه یوتیوب در iOS یا اندروید به ویرایشگر Shorts بیاورند. از آنجا، آنها می توانند چیزهایی مانند متن، فیلترها، و همچنین ویدیوهای اضافی را که با دوربین Shorts گرفته شده یا از کتابخانه عکس آنها گرفته شده، اضافه کنند.

در یک پست اعلامی برای این ویژگی، یوتیوب می‌گوید که Short تمام‌شده به ویدیوی کاملی که از آن بریده شده، لینک می‌دهد، که می‌تواند به تبدیل Shorts به یک ابزار تبلیغاتی ایده‌آل برای محتوای طولانی‌تر سازنده کمک کند (یک انگیزه کلیدی برای آنها برای غوطه ور شدن در حالی که یوتیوب به آزمایش گزینه های کسب درآمد برای این ویژگی ادامه می دهد). اگر بیننده ای از Short ایجاد شده با این ابزار لذت می برد، مجبور نیست به کانال سازنده برود و ویدیوی کامل را جستجو کند.

بر خلاف ابزارهای دیگر مانند Cut، که به شما امکان می‌دهد از پنج ثانیه از یک ویدیوی طولانی‌تر در Short استفاده کنید، یا Clips، که می‌تواند به Short تبدیل شود، ابزار Edit into a Short را نمی‌توان در آپلودهای کاربران دیگر استفاده کرد. فقط در صورتی که ویدیویی را که آپلود کرده‌اید مشاهده می‌کنید، در منوی ایجاد نشان داده می‌شود. در پست یوتیوب آمده است که ابزار Edit into a Short به شما این امکان را می دهد که به محتوای کلاسیک خود جان تازه ای بدهید و دسترسی به آن در حال حاضر در حال گسترش است.

در حالی که احتمالاً به طور کامل جایگزین نرم‌افزارهای سنتی ویرایش ویدیو در هنگام ایجاد Shorts نخواهد شد (مثلاً در مواردی که سازنده می‌خواهد چند کلیپ از یک ویدیو را با هم ترکیب کند)، اما می تواند سازندگان را تشویق کند تا نگاهی به کاتالوگ پشتیبان خود بیاندازند و ببینند آیا چیزی وجود دارد که به عنوان Short به خوبی کار کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا