سخت افزارکنسول و بازی

قابلیت Stream to Discord برای گیمرهای ایکس باکس فراهم شد

پخش استریم بازی‌های کنسول مورد علاقه‌تان در شرف آسان‌تر شدن است: دیکسورد اعلام کرده که Stream to Discord را برای Xbox منتشر کرده و به شما امکان می‌دهد مستقیماً از Xbox Series X|S یا Xbox One استریم کنید. این خبر اولین اجرای یک کنسول استریم مستقیم به Discord است که فقط برای گیمرهای رایانه و موبایل در دسترس بوده است.

ایکس باکس معمولاً ویژگی‌های جدید Discord را قبل از رقیب خود Playstation دریافت کرده است، مانند به‌روزرسانی سال گذشته که به گیمرها اجازه می داد مستقیماً به کانال‌های Discord Voice متصل شوند. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید Xbox خود را به Discord در منوی Connections روی دسکتاپ یا برنامه تلفن همراه خود وصل کنید — فقط روی لوگوی Xbox کلیک کرده و وارد حساب مایکروسافت خود شوید.

می‌توانید با باز کردن تب Parties & Chats در ایکس‌باکس، انتخاب Discord، و سپس انتخاب کانالی که می‌خواهید به آن بپیوندید، مستقیماً از یک کانال Voice استریم کنید. از آنجا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر زمان که می خواهید پخش بازی خود را شروع کنید، روی “Stream your game” کلیک کنید.

Stream to Discord for Xbox نیز با کلیک روی “انتقال به Xbox” در حین مکالمه، در دایکرت مسیج های یک به یک یا گروهی در دسترس است. سپس، درست مانند یک کانال، می توانید انتخاب کنید که بازی خود را برای دوستان خود استریم کنید. مشترکین Nitro متوجه خواهند شد که استریم های آنها با کیفیت HD و تا 1080p ظاهر می شود. Stream to Discord اکنون برای Xbox Insiders در دسترس است و “به زودی” برای همه بازیکنان Xbox منتشر خواهد شد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا