ریزر به تازگی از جدیدترین کی‌پد حرفه‌ای خود با نام Tartarus Pro رونمایی کرد. ریزر در این محصول از کلیدهای آنالوگ اپتیکال اختصاصی خود استفاده کرده و که این کلیدها قادرند مقدار فشار بر روی هر یک را اندازه‌گیری کنند. این ویژگی به Tartarus Pro امکان می دهد که ورودی‌های آنالوگ را شبیه به کنترلر انگشتی کند.

علاوه بر این امکان شخصی‌سازی کلیدها توسط گیمرها نیز وجود دارد و برای عملکرد سریع‌تر، عمق کلیدها تا 1.5 میلی‌متر و برای عملکرد عمیق‌تر و دقیق‌تر تا عمق 3.6 میلی‌متری قابل تغییر است. درون کلیدهای آنالوگ اپتیکال این کی‌پد، یک چراغ مادون قرمز از میان کلیدها عبور کرده و یک سنسور بر اساس میزان عبور نور از کلیدها، میزان عمق هر کلید را می‌سنجد.

کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از عملکردهای دوگانه کلیدها، از هر کلید دو کاربرد مختلف نظیر فشارهای جزئی به کلید یک کاربر و فشار کامل به کلید کاربردی دیگر را دریافت کنند. این کی‌پد جدید دارای 32 کلید قابل تنظیم به همراه یک شصتی هشت جهته بهره گرفته که از این شصتی برای جهت دادن یا فرمان‌های دیگر بسته به نیاز کاربر می توان استفاده کرد.

 این کی‌پد دارای هشت پروفایل مختلف است که می توان با دکمه کنار کی‌پد، سریعا بین آنها جابجایی انجام داد. در نهایت این کی پد از سیستم نورپردازی Chroma با قابلیت شخصی سازی 16.8 میلیون رنگ بهره می برد. Tartarus Pro با قیمت 129.99 دلار به فروش خواهد رسید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *