نرم افزار و اینترنت

موتور جستجوی Brave اکنون می تواند تصاویر و ویدیوها را پیدا کند

موتور جستجوی Brave دیگر نیازی ندارد که فقط برای یافتن عکس یا ویدیو به بینگ یا گوگل بروید. این شرکت کوئری‌های تصویری و ویدیویی را به Brave Search ارائه کرده و به شما کمک می‌کند رسانه‌ها را پیدا کنید و در عین حال همان سطوح حریم خصوصی و آزادی دسترسی را حفظ کنید.

شما لازم نیست نگران نمایه شدن از طریق شکار عکس خود باشید، یا خطر از دست دادن محتوای حساس سیاسی (اگر ناخواسته) از فهرست موتورهای دیگر استخراج شده باشد. شما همچنان می توانید حداقل برای مدتی به جستجو از طریق رقبا ادامه دهید. Brave اشاره می کند که برخی از ویژگی های جستجو، مانند فیلتر کردن بر اساس نسبت ابعاد یا مجوز، هنوز آماده نیستند.

این انتخاب به شما کمک می کند تا به نتایجی که به دنبال آن هستید دست یابید، تا زمانی که از استفاده از یک موتور اصلی مهم نباشید. Brave  استدلال می‌کند که داشتن یک «جایگزین واضح» از برابری مطلق ویژگی‌ها مهم‌تر است. هر کسی می تواند از موتور جستجوی Brave در وب استفاده کند، اگرچه این موتور به عنوان پیش فرض در مرورگر شرکت تنظیم شده است. این شرکت امیدوار است با درخواست از کاربران برای مشارکت در پروژه ناشناس Web Discovery دامنه دسترسی خود را گسترش دهد.

این تازه وارد نسبتاً جستجوی خانگی خود را در سال 2021 راه اندازی کرد، اما با تلاش برای جلوگیری از استفاده از نمایه های شخص ثالث، از رقبای مشابهی مانند DuckDuckGo متمایز شده است. Brave در ماه مه استفاده از فهرست جستجوی بینگ را متوقف کرد. این امر باعث کاهش هفت درصدی نتایج شد، اما همچنین به Brave کنترل بیشتری بر نتایج خود داد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا