با توجه به اینکه هواوی اخیراً پلتفرم HarmonyOS 2.0 خود را راه اندازی کرده، Cocos اعلام کرد نسخه جدیدی از Cocos Creator را برای پشتیبانی از سیستم عامل جدید هواوی، ارائه می دهد. Cocos Creator ابزاری توسعه یافته یکپارچه است که توسعه دهندگان را قادر می سازد برای همه سیستم عامل های بزرگ مانند iOS، اندروید، بازی های فوری فیس بوک، WeChat Mini ،HTML5 و دسکتاپ نیز بازی تولید کنند.

آخرین نسخه Cocos Creator 3.2 است که به طور رسمی در مراسمی در شانگهای ارائه شد. این امر باعث می شود که اولین موتور بازی در جهان باشد که از سیستم Huawei HarmonyOS پشتیبانی می کند. این سیستم همچنین می تواند بازی های سنگین از دسته های مختلف مانند عناوین 2D یا 3D را امکان پذیر کند. علاوه بر این، نسخه Cocos Creator 3.2 از پکیج یک کلیک بازی ها در برنامه های HarmonyOS پشتیبانی می کند.

قابل ذکر است که حتی از استفاده از قابلیت های PhysX پلتفرم ByteDance در بازی های کوچک ByteDance و موارد دیگر پشتیبانی می کند. Cocos Dashboard همچنین یک دانلودر و پرتال راه اندازی یکپارچه برای موتورهای Cocos Creator و Cocos Creator 3D فراهم می کند. به زبان ساده تر، سازندگان بازی اکنون می توانند پروژه را در Cocos Creator در بستر HarmonyOS به پایان برسانند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *