نرم افزار و اینترنت

جستجوی گوگل اکنون می‌تواند گرامر زبان شما را بررسی کند

گوگل یک افزوده دیگر به لیست ابزارهای مفیدی که از طریق جستجوی گوگل ارائه شده، اضافه کرده است. این شرکت یک ابزار بررسی گرامری زبان افزوده که به شما امکان می دهد با تایپ جملات در نوار جستجو، خطاها را پیدا کنید. می توانید با استفاده از کلمات کلیدی مانند Grammar Check یا Check Grammar در نوار جستجو در کنار متن، این ویژگی را فعال کنید.

این شرکت در سند پشتیبانی گفت که ویژگی بررسی گرامری زبان آن فقط به زبان انگلیسی در دسترس است. گوگل هشدار داده است که از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل زبان استفاده می کند و ممکن است 100 درصد دقیق نباشد، به خصوص وقتی با جملات جزئی سروکار داریم. این ابزار همچنین می‌تواند بدون درج کلمه کلیدی “بررسی دستور زبان” کار کند، اگر جستجوی گوگل احساس کند که شما در حال بررسی گرامری زبان هستید. می تواند اشتباهات املایی را تصحیح کند و راه حل هایی برای جملات و عبارات پیشنهاد کند.

اگر جمله ورودی درست باشد، یک علامت سبز نشان داده می شود. با این حال، گوگل اعلام کرد که ابزار چک گرامری آن به محتوایی که در دسته‌هایی مانند خطرناک، آزاردهنده، نفرت‌انگیز، پزشکی، صریح، تروریستی، خشونت‌آمیز و غیره قرار می‌گیرد اجازه نمی‌دهد. اگر متوجه شدید که تجزیه و تحلیل انجام شده توسط ابزار جستجوگر گرامر گوگل نادرست است، می توانید آن را با کلیک بر روی دکمه بازخورد در گوشه سمت راست پایین گزارش دهید.

جدای از آن، غول جستجو در حال ارائه برخی ویژگی های جدید است که به کاربران اجازه می دهد کنترل بهتری بر داده های خود داشته باشند. از طریق داشبورد جدید، کاربران می‌توانند درخواست حذف داده‌های شخصی که در نتایج جستجو نشان داده می‌شوند را داشته باشند. برای کاربرانی که در برنامه Search Labs ثبت نام کرده‌اند، این شرکت اعلام کرد که پشتیبانی از تصاویر و ویدیوها را به تجربه جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی (SGE) اضافه می‌کند. گوگل اخیراً یک تحقیق ایتالیایی در مورد قابلیت حمل داده ها را حل و فصل کرد و موافقت کرد که انتقال داده های کاربر را به سرویس های شخص ثالث آسان تر کند.

منبع
9to5google
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا