گجت و پوشیدنی

اپل watchOS 9.6.1 را با یک رفع مشکل پزشکی منتشر کرد

اپل امروز آپدیت watchOS 9.6.1 را منتشر کرد که برای اپل واچ سری 4 به بعد در دسترس است. این مدل در 21 سپتامبر 2018 عرضه شد. این بدان معناست که کسانی که اپل واچ سری 4 را از طریق سری 8، دو مدل اپل واچ SE و اپل واچ اولترا دارند، قادر به دانلود و نصب به روز رسانی هستند.

ماه آینده، اپل watchOS 10 را منتشر خواهد کرد که شامل یک رابط کاربری جدید مبتنی بر ویجت برای مدل‌های Apple Watch سازگار است. واضح است که یک به‌روزرسانی کوچک است، اپل می‌گوید که به‌روزرسانی WatchOS 9.6.1 “شامل رفع مشکلی است که از دسترسی به داده‌های حرکتی برای برنامه‌هایی که از Movement Disorder API برای ردیابی لرزش و علائم مرتبط با بیماری پارکینسون استفاده می‌کنند، جلوگیری می‌کند.”

به عنوان مثال، H20 Therapeutics اپلیکیشنی را برای اپل واچ ارائه می دهد که لرزش و دیسکینزی را برای بیماران پارکینسونی بین مراجعه به پزشک ردیابی می کند. این کار با اجازه دادن به برنامه برای استفاده از API اختلال حرکتی اپل و حسگرهای اینرسی دستگاه انجام می شود. دیسکینزی حرکات غیرارادی است که افراد مبتلا به بیماری پارکینسون را تحت تاثیر قرار می دهد.

در 94 درصد موارد، اپلیکیشن ساعت هوشمند توانست تغییراتی را در علائم یک بیمار پارکینسون ثبت کند که با انتظارات پزشکان بر اساس درمان فعلی بیمار مطابقت داشت. پزشکان به داده های 6 درصد باقیمانده از بیماران پارکینسون نگاه می کنند تا راهبردی برای بهبود درمان خود ارائه دهند. قبل از انتشار این به‌روزرسانی، برنامه‌های پارکینسون نمی‌توانستند به Movement Disorder API دسترسی پیدا کنند که از دادن اطلاعاتی به پزشکان در مورد اینکه آیا برنامه درمانی آنها برای یک بیمار خاص که اپل واچ دارد کار می‌کند یا خیر، جلوگیری می‌کند.

اپلیکیشن H20 که Parky نام دارد، هر روز 288 نقطه داده از بیماران پارکینسون را با این فرض که ساعت به طور مداوم استفاده می شود، ثبت می کند. یک رابط کاربری مبتنی بر رنگ از رنگ سبز استفاده می کند تا نشان دهد بیمار علائم کمتری دارد. برای به روز رسانی اپل واچ، مطمئن شوید که ساعت شما روی شارژر خود قرار دارد و در محدوده آیفون شما که به سیگنال Wi-Fi متصل است، قرار دارد. زمانی که اپل واچ حداقل 50 درصد شارژ شود، فرآیند نصب آغاز خواهد شد. تا زمانی که آپدیت کامل نشده، اپل واچ را مجددا راه اندازی یا از شارژر خارج نکنید.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا