نرم افزار و اینترنت

دستیار هوش مصنوعی اکنون در نسخه iOS اپرا در دسترس است

اپرا امروز اعلام کرد که دستیار هوش مصنوعی آریا به iOS راه یافته است. این ویژگی در ماه ژوئن روی دسکتاپ راه اندازی شد و از همکاری با OpenAI خالق ChatGPT سرچشمه می گیرد. اپرا می‌گوید که آریا که اکنون بر روی تمامی پلتفرم‌های اصلی دسکتاپ و موبایل در دسترس است، بیش از یک میلیون کاربر را در دسکتاپ و اندروید جمع‌آوری کرده است.

مانند بینگ کوپایلوت مایکروسافت و Google’s Search Generative Experience، آریا می‌تواند به سؤالات پاسخ دهد و به متن پیرامون صفحات وب فعال پاسخ دهد. دستیار همزمان با استفاده از معماری Composer Opera برای نتایج وب در زمان واقعی، به API GPT OpenAI ضربه می‌زند. Kseniia Sycheva از Opera در پست اعلامیه امروز شرکت نوشت: “آریا به عنوان یک متخصص در عملکردهای ناوبری وب و مرورگر، همکاری هوش مصنوعی را در کارهایی مانند بازیابی اطلاعات، تولید متن یا کد و درخواست محصول تسهیل می کند.”

استفاده از ربات هوش مصنوعی به یک حساب اپرا نیاز دارد، اما هیچ کس به طور پیش فرض ثبت نام نخواهد شد. این شرکت نوشت: “شما این اختیار را دارید که بر اساس ترجیح خود برای درگیر شدن با خدمات هوش مصنوعی، انتخاب کنید”. پس از فعال شدن، آریا بینش های هوشمند، ایده های نوآورانه و دستورات صوتی پاسخگو را ارائه می دهد. همانطور که TechCrunch اشاره می کند، Aria از منوی “more” (تب سمت راست در پایین) در برنامه اپرا iOS در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا