کنسول و بازی

تماشا کنید: انتشار اولین تریلر بازی Call of Duty: Modern Warfare III

اکتیویژن حواشی درباره Call of Duty: Modern Warfare III را منتشر کرده و چیزهای بیشتری را در مورد انتظارات بازیکنان از قسمت بعدی سری ریبوت شده نشان می دهد. به نظر می‌رسد که طرفداران حالت Zombies کالاف دیوتی از نسخه جدید لذت خواهند برد. شما می توانید برای اولین بار با دیگر جوخه ها متحد شوید و سعی کنید از “انبوهی از زامبی ها” جان سالم به در ببرید.

اگرچه Sledgehammer Games پیشرو در توسعه Modern Warfare III است، اما تعداد زیادی از استودیوهای اکتیویژن در حال توسعه هستند. Treyarch، یکی از توسعه دهندگان اصلی Call of Duty، حالت زامبی امسال را مدیریت کرد که داستانی از “Dark Aether” را روایت می کند. به گفته اکتیویژن، زامبی ها همراه با اسرار کشف و انواع ماموریت ها برای بررسی، شامل “تجربه بقای استخراج PvE در جهان باز” و برخی از بزرگترین دشمنان تاریخ فرنچایز هستند.

البته Zombies  تنها حالت مولتی پلیر اصلی نیست و MWIII به یکی از نقاط برتر این سری ادای احترام خواهد کرد. هر یک از 16 نقشه چند نفره اصلی نسخه 2009 Modern Warfare 2 در ابتدا در دسترس خواهند بود. Sledgehammer نقشه های کلاسیک مانند Terminal و Highrise را با حالت های جدید و ویژگی های گیم پلی مدرن سازی کرده است. بیش از 12 نقشه جدید شش در مقابل شش در فصل های آینده وارد خواهد شد.

از پرش، سه نقشه نبرد جدید وجود خواهد داشت که در حالت‌های جنگ زمینی و هجوم، به همراه یک نقشه جنگ، آن را دوک خواهید کرد. حالت دوم نشان دهنده بازگشت حالت جنگ است که باعث شد سری آن در Call of Duty: WWll در سال 2017 تعظیم کنند. می‌توانید از مکانیک‌های حرکتی تازه‌ای مانند یک Tac-Stance برای نبردهای نزدیک تاکتیکی انتظار داشته باشید.

اکتیویژن می‌گوید Sledgehammer مکانیک‌های لغو بارگذاری مجدد و لغو لغزش را اصلاح کرده، در حالی که باید سریع‌تر آن را پیدا کنید تا مناظر خارج از لغزش را پایین بیاورید. در همین حال، تمام امتیازات در ابتدای یک مسابقه چند نفره در دسترس خواهد بود، از جمله یک حرکت جدید بی‌صدا به نام Covert Sneakers. بسیاری از بازیکنان خوشحال خواهند شد که بدانند مینی مپ کلاسیک با نقطه قرمز پس از حذف Infinity Ward از Modern Warfare II در سال گذشته، بازگشته است. سیستم رای گیری نقشه وجود خواهد داشت، در حالی که Sledgehammer سلامت بازیکنان را تقویت می کند، که زمان کشتن را افزایش می دهد.

در کنار همه ویژگی های چند نفره، موضوع کوچک کمپین وجود دارد. این دنباله مستقیم بازی سال گذشته است و داستان Modern Warfare را با Task Force 141 ادامه می‌دهد که به دنبال نابودی شرور فوق‌ناسیونالیست Vladmir Makarov است. این بار، نوع جدیدی از ماموریت به نام مبارزه باز وجود دارد. این به بازیکنان این شانس را می دهد که مسیر خود را از طریق یک سطح انتخاب کنند و آنها راه های متعددی برای تکمیل اهداف خواهند داشت. این سطوح برای کار بر روی سبک‌های بازی ترجیحی بازیکنان ساخته شده‌اند، بنابراین اگر شما یک رویکرد مخفیانه را به یک روش تمام تفنگ ترجیح می‌دهید، ممکن است از انعطاف‌پذیری آنها قدردانی کنید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare III در تاریخ 10 نوامبر برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و کامپیوتر (از طریق Steam و Battle.net) عرضه خواهد شد. از قبل یک نسخه بتای باز رایگان وجود داشته و کسانی که پیش‌سفارش می‌دهند دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا