صوتی و تصویری

سامسونگ از پروژکتور Freestyle Gen 2 معرفی شد

سامسونگ پروژکتور Freestyle Gen 2 خود را با قابلیت Gaming Hub معرفی کرد که به عنوان جانشین پروژکتور نسل اول Freestyle سال گذشته است. فرض ساده است – تا زمانی که یک اتصال اینترنتی پایدار و فضایی برای پروژه دارید، می توانید محتوا یا هزاران عنوان بازی را در هر کجا که صلاح می دانید استریم کنید.

Gaming Hub سامسونگ از پلتفرم های استریمینگ بازی Xbox Game Pass، Nvidia GeForce NOW، Amazon Luna، Utomik، Antstream Arcade و Blacknut پشتیبانی می کند. پروژکتور Freestyle 2 با طیف گسترده ای از کنترلرهای بلوتوث سازگار است و با افزایش حافظه برای تجربه روان تر ارائه می شود. همچنین از ریموت SolarCell سامسونگ استفاده می کنید که از نور خورشید برای شارژ باتری خود استفاده می کند. همچنین می توانید آن را از طریق USB-C شارژ کنید.

بقیه برگه مشخصات مشابه نسل اول Freestyle سال گذشته است. این پروژکتور می تواند از 30 تا 100 اینچ مقیاس داشته باشد و وضوح آن 1080P است. پشتیبانی از HDR10+ و نسبت کنتراست 100000:1 وجود دارد. همچنین صدای 360 درجه را با سیستم بلندگوی 5 واتی، سیستم عامل تایزن و دستیار صوتی بیکسبی دریافت می‌کنید. ورودی/خروجی تنها به یک Micro HDMI و یک پورت USB-C محدود می شود.

نکته جالب Freestyle 2 این است که می توانید به سادگی آن را روی دیوار نشان دهید و پروژکتور به طور خودکار خروجی محتوا را تنظیم می کند، بنابراین نیازی به ایجاد مشکل در تراز یا تصحیح کیستون دستی نیست. این محصول هم اکنون با قیمت 800 دلار در اختیار کاربران می گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا