سخت افزار

ریزر از کیبورد مکانیکی BlackWidow V4 75% رونمایی کرد

یک ماه پس از اعلام دو محصول جدید به خط تولید BlackWidow V4، این برند آماده است تا بلندپروازانه ترین صفحه کلید خود را با Razer BlackWidow V4 75% معرفی کند. صفحه کلید دارای طراحی مینیمال است، اما با گوش دادن به ورودی های جامعه ساخته شده است و دارای ساختار آلومینیومی، صفحه نصب شده روی واشر و سوئیچ های قابل تعویض وارم است.

این صفحه کلید در دو رنگ سیاه و سفید موجود بوده و قابل تنظیم ترین کیبورد ارائه شده توسط ریزر است. هیچ چیز رضایت‌بخش‌تر از این نیست که بتوانید در صورت نیاز سوئیچ‌ها را تعویض کنید. با ریزر BlackWidow V4 75% جدید، کاربران می توانند سوئیچ های 3 یا 5 پین را تغییر دهند. به‌طور پیش‌فرض، این کیبورد با سوئیچ‌های مکانیکی Orange Tactile کاملاً جدید نسل 3 عرضه می‌شود که “دارای یک نقطه ضربه بالاتر و پروفایل صدای تمیزتر است که با هر ضربه کلید طنین‌انداز می‌شود.” این پیشرفت‌ها نسبت به نسل قبلی با میل به لمس برتری که گیمرهای مدرن میل دارند مطابقت دارد.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، ریزر با تثبیت کننده های روی صفحه روغن کاری شده در کارخانه، از تمام جزئیات دقیق در اینجا مراقبت کرده و همچنین دو لایه فوم میرایی صدا را برای جلوگیری از صدای ناخواسته هنگام استفاده از صفحه کلید در نظر گرفته است. آنهایی که کمی بیشتر از تجربه موجودی نیاز دارند، می‌توانند تثبیت‌کننده‌های موجودی را با مدل‌های پیچ‌دار تعویض کنند. از آنجایی که این محصول ریزر است، نمی توانید بدون Chroma RGB کار کنید و این صفحه کلید دارای نورپردازی زیر نور و همچنین نورپردازی زیر هر کلید است.

البته کاربران این امکان را خواهند داشت که این تجربه را شخصی سازی کنند و حتی آن را با سایر محصولات پشتیبانی شده همگام کنند. علاوه بر کلیدهای استاندارد، کیبورد دارای امکانات اضافی مفیدی مانند غلتک چند منظوره و دکمه های قابل برنامه ریزی نیز خواهد بود. علاوه بر این، به لطف نرخ نظرسنجی 8000 هرتز، می توانید زمان واکنش عالی را انتظار داشته باشید. به طور کلی، این یک ورود هیجان انگیز به خط BlackWide V4 است و در صورت علاقه، اکنون می توانید BlackWidow V4 75 را با قیمت 189.99 دلار مستقیماً از وب سایت ریزر خریداری کنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا