موبایل و تبلت

اندروید 14 بتا 5.1 با رفع باگ لحظه آخری عرضه شد

در اوایل این ماه، گوگل یک پیشنهاد سریع برای کاربران انجام داد و وانمود کرد که پنجمین نسخه بتای اندروید 14 را در تمام مدت برنامه ریزی کرده است، در حالی که ماه گذشته به شدت متضمن این بود که چهارمین بتا آخرین نسخه قبل از انتشار پایدار خواهد بود. بنابراین ما اندروید 14 بتا 5 را دریافت کردیم.

امروز، اندروید 14 بتا 5.1 منتشر می شود، و همانطور که افزایش ملایم نشان می دهد، این یکی تماماً در مورد رفع اشکال است. امیدوارم آخرین باگ ها باشد و نسخه نهایی خیلی عقب نباشد. چهار اصلاح در تغییرات رسمی برای این نسخه ذکر شده، اما موارد بیشتری را می‌توان در پشت صحنه بدون ذکر آنها تغییر داد.

در اینجا اشکالاتی وجود داشته که رفع شده اند: مشکلی که باعث می‌شود در صورت فعال بودن ویژگی‌های شماره‌گیری ثابت، سیستم تشخیص سیم کارت را متوقف کند؛ موردی که باعث وقفه در اتصال دستگاه‌های دارای حامل‌هایی شد که از حالت مستقل 5G استفاده می‌کردند؛ یکی که پس از باز کردن قفل، صفحه اصلی خالی را در برخی از دستگاه ها نشان می دهد؛ و در نهایت، والپیپرهای زنده “به شکل پر” به طور موقت غیرفعال شده، بنابراین مشکل عملکردی که ایجاد می کرد برطرف می شود. گوگل قول داده است که پس از رفع سایر مشکلات اساسی، والپیپر زنده مورد بحث مجددا فعال خواهد شد.

اگر دستگاه پیکسل واجد شرایط شما در برنامه Android Beta ثبت نام کرده باشد، به‌زودی این به‌روزرسانی را بصورت آنلاین دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید دستگاه خود را ثبت نام کنید، فقط به این صفحه بروید. پس از ثبت‌نام، جدیدترین نسخه را به‌عنوان به‌روزرسانی OTA دریافت خواهید کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا