صوتی و تصویری

فیلیپس از مانیتور جدید 27E2F7901 رونمایی کرد

ویرایشگرهای ویدیو، ویرایشگرهای عکس، یا هر کسی که به دنبال یک مانیتور مقرون به صرفه اما دقیق رنگ است، به زودی گزینه جدیدی خواهد داشت. فیلیپس مانیتور جدید سری Creator به نام 27E2F7901 را معرفی کرده است که یک پنل 27 اینچی 4K UHD با وضوح 3480 در 2160 پیکسل داشته و اکنون با قیمت 500 دلار در دسترس است.

این مانیتور ارزش زیادی را نسبت به قیمتش ارائه می دهد و دقت رنگی را که سازندگان محتوا اغلب به آن نیاز دارند، فراهم می کند. سرعت تازه‌سازی 60 هرتز دارد، اما 100 درصد sRGB و 98 درصد DCI-P3 و 100 درصد REC 709 و 108.6 درصد از فضای رنگی Adobe RGB را پوشش می‌دهد. این نیز یک مانیتور IPS Black است که از نظر کیفیت صفحه نمایش تقریباً مانند فناوری OLED با رنگ مشکی عمیق تر و نسبت کنتراست بالاتر است. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به زمان پاسخ 4 میلی ثانیه، پشتیبانی از Adaptive Sync، Display HDR 400 و فناوری های Flicker-free، LowBlue و Anti-Sglare اشاره کرد.

البته، اتصال نیز بسیار قوی است. این مانیتور دارای یک سوئیچ KVM است که به شما امکان می دهد با به اشتراک گذاشتن وسایل جانبی خود در دستگاه های مختلف، به سادگی ارتباط برقرار کنید. به غیر از آن، مانیتور از DisplayPort Daisy-chaning پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید مانیتورهای دیگر را برای تنظیم کامل‌تر به آن متصل کنید. همچنین دارای پورت‌های USB-C است که به شما امکان می‌دهد لپ‌تاپ یا مک‌بوک خود را شارژ و متصل کنید تا حداکثر 96 وات شارژ داشته باشید. این بالاتر از پورت های HDMI معمولی است که از چنین مانیتورهایی انتظار دارید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا