کنسول و بازی

انتشار مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Forza Motorsport

در حالی که استارفیلد این روزها همه تبلیغات را به خود اختصاص داده است، مایکروسافت نسخه انحصاری بعدی ایکس باکس را که پس از RPG عظیم وارد بازار خواهد شد، فراموش نمی کند. با انتشار سریع آن در ماه اکتبر، Forza Motorsport امروز یک به روز رسانی در مورد نیازهای سیستم نسخه کامپیوتر خود دریافت کرد. به علاوه، بازیکنان Steam اکنون می‌توانند این عنوان را پیش‌سفارش کنند.

ریبوت Forza Motorsport به بازکنان کامپیوتری تا رزولوشن 4K و بالاتر، پشتیبانی از مانیتور فوق عریض، و پیش‌کامپایل و ذخیره‌سازی اولیه برای حذف هرگونه لکنت در بازی ارائه می‌دهد. فناوری DirectStorage مایکروسافت نیز تایید شد که برای ارائه “بهبودهای CPU هنگام بارگذاری فایل ها در حافظه” اجرا می شود. طبق گفته استودیو، این به بارگذاری سریع تر آهنگ ها کمک می کند.

فناوری‌های ارتقاء مقیاس NVIDIA DLSS 2 و AMD FSR 2.2 نیز برای سیم‌ مسابقه تأیید شده‌اند که می‌تواند به‌ویژه برای ثابت نگه داشتن نرخ فریم هنگام استفاده از رهگیری پرتوی بلادرنگ مفید باشد. توسعه‌دهنده Turn 10 Studios اضافه کرد که در حالی که نرخ فریم به صورت تک‌نفره باز می‌شود، در حالت چندنفره قفل می‌شود (احتمالاً تا 60) تا تجربه را برای همه پیکربندی‌های سخت‌افزاری و پلتفرم‌ها منصفانه کند.

مشخصات حداقل، توصیه شده و ایده آل PC Forza Motorsport در تصویر زیر قابل مشاهده است. البته مشخص نیست که اهداف نرخ فریم برای این الزامات چیست:

کاربران مسابقه‌ای جانبی نیز امروز یک به‌روزرسانی دریافت کردند و این خبر خوبی است. این استودیو فاش کرد که پشتیبانی از DirectInput API در رایانه در زمان انتشار وجود خواهد داشت و به بازیکنان اجازه می دهد تا با سخت افزارهای دیگری غیر از چرخ های لاجیتک، Thrustmaster و Fanatec که بومی پشتیبانی می شوند، وارد شوند.

به مناسبت شروع گیمزکام، Turn 10 همچنین امروز اعلام کرد که پیست نمادین GP نوربرگ رینگ در Forza Motorsport در لیست مسیرهای راه اندازی آن در دسترس خواهد بود و Nordschleife قرار است اواخر بهار 2024 ارائه شود. Forza Motorsport در تاریخ 10 اکتبر در رایانه‌، Xbox Series X|S و Game Pass منتشر می‌شود و در تمامی پلتفرم‌ها قابلیت کراس پلی در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا