کنسول و بازی

سونی پلی استیشن پورتال معرفی شد

پس از معرفی دستگاه دستی خود به نام Project Q در ماه مارس، سونی رسماً بازی از راه دور دستی را با نام PlayStation Portal معرفی کرد. این دستگاه از PS Remote Play استفاده می کند و به شما امکان می دهد تا زمانی که اتصال Wi-Fi دارید، بازی های PS5 خود را در هر مکانی اجرا کنید.

پلی استیشن پورتال برای عملکرد به حداقل سرعت اینترنت 5 مگابیت در ثانیه نیاز دارد در حالی که سونی حداقل سرعت 15 مگابیت در ثانیه را برای تجربه بازی بهینه پیشنهاد می کند. شما فقط می‌توانید بازی‌های پشتیبانی‌شده‌ای را بازی کنید که روی کنسول پلی استیشن 5 شما نصب شده‌اند و سونی می‌گوید این دستگاه از سرویس استریم ابری PlayStation Plus Premium پشتیبانی نمی‌کند. همچنین نمی توانید هیچ بازی یا رسانه دیگری را به صورت لوکال اجرا کنید.

پلی استیشن پورتال دارای یک نمایشگر 8 اینچی LCD با وضوح فول اچ دی و نرخ تازه سازی 60 هرتز و همچنین چیدمان کنترلر مشابه PS5 DualSense را ارائه می کند. این دستگاه از یک پورت USB-C، یک جک 3.5 میلی متری هدفون و بلندگوهای نصب شده در بالا بهره می برد. مابقی برگه مشخصات در حال حاضر هنوز در دست بررسی است. به طور عجیبی، پلی استیشن پورتال با اتصال بلوتوث ارائه نمی شود و فقط از Wi-Fi و PlayStation Link پشتیبانی می کند.

مورد دوم استاندارد جدید اتصال بی سیم اختصاصی سونی است که صدای بدون افت با تأخیر کم و سوئیچ بین دستگاه های سازگار را به ارمغان می آورد. این فناوری به هدفون‌های بی‌سیم Pulse Explore سونی (200 دلار) و هدست Pulse Elite (150 دلار) سونی می‌آید که هر دو اواخر امسال عرضه می‌شوند. قیمت پلی استیشن پورتال 200 دلار است و همچنین قرار است اواخر امسال با سونی به نمایش درآید و سونی به زودی جزئیات بیشتر و تاریخ عرضه رسمی را وعده داده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا