صوتی و تصویری

محصول جدید سامسونگ دو نمایشگر UHD را در یک پنل بزرگ 57 اینچی ترکیب می کند

جدیدترین افزوده سامسونگ به مجموعه مانیتورهایش، ثابت کرده که اندازه اهمیت ویژه ای دارد. Odyssey Neo G9 57 همان چیزی است که سامسونگ آن را “اولین نمایشگر UHD دوگانه در جهان” می نامد و دو نمایشگر 32 اینچی UHD را در یک نمایشگر بزرگ منحنی 57 اینچی LED ترکیب می کند.

سامسونگ در رابطه با مانیتور جدیدش بیان کرد:

ما دائماً مرزهای کاری را که مانیتورهای بازی می‌توانند انجام دهند برای ارائه آنچه گیمرهای امروزی می‌خواهند انجام می‌دهیم – اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر با وضوح فوق‌العاده بالا برای جدیدترین بازی‌های ویدیویی. به‌عنوان پیشرو در فناوری نمایشگر گیمینگ، ما انتخاب‌های صفحه‌نمایش بیشتری را بیش از هر زمان دیگری – از نمایشگرهای دسکتاپ گرفته تا نمایشگرهای بزرگ – ارائه می‌کنیم تا گیمرها بتوانند تنظیمات کامل خود را ایجاد کنند. Neo G9 57 و 2023 Ark به گیمرها تجربه‌های بازی شبیه به تئاتر و همه‌جانبه و کیفیت تصویر فوق‌العاده را برای هر سبکی از گیم‌پلی ارائه می‌دهند.

سامسونگ Odyssey Neo G9 57 یک مانیتور فوق عریض 32:9 با انحنای 1000R و وضوح 7680 در 2160 پیکسل است. این مانیتور از فناوری Quantum Mini LED سامسونگ برای بهبود نقاط dimming، کنتراست، وضوح و کاهش شکوفایی استفاده می کند. این نمایشگر همچنین با HDR1000 سازگار است، به این معنی که می تواند حداکثر روشنایی 1000 نیت را تولید کند.

سامسونگ Neo G9 57 را به مخاطبان بازی ارائه می دهد، به این معنی که مانیتور می تواند با سرعت 240 هرتز با زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه (خاکستری به خاکستری) کار کند. علاوه بر این، از AMD FreeSync Premium Pro برای تجربه ای روان تر و بدون پارگی پشتیبانی می کند. از نظر اتصال، سامسونگ Odyssey Neo G9 57 شامل یک DisplayPort 2.1، سه HDMI 2.1 و یک هاب USB برای اتصال لوازم جانبی مختلف است.

همچنین مجموعه ای از ویژگی های اضافی مانند سوئیچ داخلی KVM و Samsung Multi View وجود دارد که به شما امکان می دهد از یک نمایشگر با چهار ورودی همزمان استفاده کنید. سامسونگ قصد دارد Odyssey Neo G9 57 را در اکتبر 2023 عرضه کند. این مانیتور با قیمت 2499.99 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا