صوتی و تصویری

لنوو از مانیتور قابل حمل و لمسی تینک‌ویژن M14t رونمایی کرد

لنوو به تازگی از یک مانیتور قابل حمل و لمسی جدیدی تحت عنوان تینک‌ویژن M14t رونمایی کرده است. این مانیتور جدید از یک پنل 14 اینچی با رزولوشن فول اچ دی با قابلیت لمس 10 نقطه ای بهره می برد. لمسی بودن این مانیتور باعث می‌شود که عملکرد لپ‌تاپ‌های استاندارد بهبود پیدا کند. روشنایی این مانیتور به ۳۰۰ نیت می‌رسد و زاویه دید مناسبی دارد، بنابراین می‌توان از آن‌ برای ارائه‌‌ها و همچنین مدیریت محتوا روی دو صفحه استفاده کرد.

فناوری کاهش نور آبی نمایشگر TÜV Rheinland باعث می‌شود این مانیتور لنوو کمترین آسیب را به چشمان کاربران بزند و بدون خستگی بتوان محتوای درون آن را مشاهده کرد. نوو برای این مانیتور سنسورهایی را درنظر گرفته که به صورت خودکار و با تغییر حالت آن از افقی به عمودی یا برعکس، نحوه قرارگیری محتوا را نیز تغییر می‌دهد.

این محصول همچنین از قلم با 4096 سطح حساسیت به فشار برای طراحی یا حاشیه نویسی پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شما می توانید با استفاده از قابلیت لمسی اضافه شده از M14t ، روی رایانه شخصی خود ترسیم کنید. از سوی دیگر، این مانیتور باریک و سبک تنها 698 گرم وزن دارد. این مانیتور حاوی یک هاب USB-C کامپکت با دو پورت USB-C است که عملکرد بی‌نقصی با لپ‌تاپ‌های خانواده تینک‌پد و سایر دستگاه‌های مجهز به این پورت دارد. لنوو ThinkVision M14t از ماه سپتامبر و با قیمت 449 دلار وارد بازار می‌شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا