سخت افزار

نسخه وب Threads از را رسید

نسخه وب مورد انتظار Threads بالاخره رسید. متا پس از اعلام اینکه اوایل هفته از طریق مرورگرها قابل دسترسی خواهد بود، بالاخره انتشار نسخه وب تردز را آغاز کرد.  آدام موسری، رئیس اینستاگرام روز پنجشنبه تایید کرد که این به روز رسانی اکنون برای همه کاربران در دسترس است.

این بدان معناست که اگر بی‌صبرانه threads.net را رفرش کرده‌اید تا در دسترس باشد، باید دوباره بررسی کنید. تا به حال، بسیاری از کاربران Threads از نبود نسخه وب ناامید شده اند. اگرچه امکان پیمایش دستی به پروفایل یک کاربر خاص وجود داشت، اما افراد نمی توانستند فیدهای خود را مرور کنند، پست کنند، پاسخ دهند یا حتی از طریق مرورگرها وارد حساب‌های خود شوند.

از آنجایی که این اپلیکیشن پس از راه اندازی اولیه خود کاهش قابل توجهی در تعامل داشته، بسیاری فقدان نسخه وب را به عنوان یک مانع مهم برای برنامه می دانند. هر دو مارک زاکربرگ و موسری قول داده‌اند که نسخه وب در دستور کار Threads قرار داشته باشد، اگرچه موسری اخیراً گفته که تیم در حال رفع اشکالات با این تجربه است.

اکنون که نسخه وب بالاخره منتشر شده، جالب است که ببینیم Threads کدام یک از بسیاری از ویژگی‌های “از دست رفته” را دریافت خواهد کرد. کاربران همچنین از کمبود جستجوی محتوا شکایت کرده‌اند – در حال حاضر کاربران فقط می‌توانند برای کاربران جستجو کنند. با این حال، یکی از ویژگی هایی که بعید به نظر می رسد، اضافه شدن DM است.

موسری گفته است که تمایلی به افزودن صندوق ورودی دیگری به زندگی کاربران ندارد، اگرچه او اخیراً امکان گنجاندن DM های اینستاگرام را در تجربه Threads مطرح کرده است. اما او تأیید کرد که ویژگی‌های پس از ویرایش در حال کار هستند، بنابراین حداقل کاربران Threads مجبور نیستند بیش از یک دهه برای دکمه ویرایش منتظر بمانند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا