سخت افزار

کیونپ از NVR سرورهای جدید QVP-41C و QVP-21C رونمایی کرد

کیونپ امروز NVR سرورهای جدید خود را به نام QVP-41C با چهار درایو ساتا 3.5 اینچی و QVP-21C با دو جایگاه درایو ساتا 3.5 اینچی معرفی کرد. هر دو محصول جدید با داشتن پردازنده چهارهسته ای اینتل سلرون J6412، نرم افزار نظارت QVR Pro و ارائه هشت کانال دوربین IP رایگان، به SMBها و دفاتر کوچک کمک کرده تا به سرعت به برنامه های نظارت هوش مصنوعی کم حجم ارتقا دهند و نرم افزار و سخت افزار اقتصادی راه حل یکپارچه نظارت تصویری را ارائه دهند.

کیونپ در دسترس بودن و پشتیبانی طولانی مدت را برای QVP-41C و QVP-21C فراهم می کند و آنها را برای مشاغلی مناسب می کند که به سرورهای نظارتی منطبق مستقر در چندین مکان نیاز دارند. QVP-41C و QVP-21C نرم افزار نظارت QVR Pro را برای پشتیبانی از بیست و چهار و شانزده کانال دوربین IP اجرا می کنند.

QVR Pro با 95 درصد دوربین های تحت شبکه ONVIF از بیش از 190 برند موجود در بازار سازگار است. QVP-41C و QVP-21C همچنین سایر اپلیکیشن های نظارت هوشمند را در خود جای داده اند. QVP Center می تواند چندین سرور QVR Pro را به صورت مرکزی مدیریت و نظارت کند و اعلان های رویداد را دریافت کند، که برای محیط های دوربین در مقیاس بزرگ مناسب است. QVR Guard می تواند به طور خودکار وظایف ضبط را در صورت خرابی سرور QVR Pro تصاحب کند.

QVR Face می تواند تشخیص و تجزیه و تحلیل چهره به صورت بلادرنگ و خودکار را برای دسترسی به درب و مدیریت حضور و غیاب هوشمند به دست آورد و QVR Smart Search می‌تواند رویدادهای ضبط شده را در یک زمان و منطقه مشخص بر اساس قوانین تعریف شده توسط کاربر پیدا کند. دو پورت داخلی 2.5GbE را می توان به سوئیچ های QNAP 2.5GbE متصل کرد تا تجربه پخش روان تری را برای سرور میزبان نظارتی که چندین منبع ویدیو را در مدت زمان طولانی دریافت می کند، فراهم کند.

خروجی دوگانه HDMI امکان مشاهده ویدیوهای چند کاناله را در دو مانیتور فراهم می کند. نرم افزار QVR Pro Client را می توان بر روی دستگاه های Windows و macOS یا برنامه های تلفن همراه نصب کرد تا کنترل کامل مناطق تحت نظارت را در دست بگیرد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا