سخت افزار

عرضه روتر شیائومی AX3000T با پشتیبانی از Wi-Fi 6

شیائومی جدیدترین روتر خود را با نام AX3000T با قیمت 34 دلار معرفی کرد. این روتر با پشتیبانی از Wi-Fi 6 که سرعت بی‌سیم قابل‌توجهی تا 3000 گیگابیت ارائه داده، نوید عملکرد برتر را می‌دهد. به طور خاص، هنگام استفاده از هر دو فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز، سرعت می تواند به 2976 مگابیت در ثانیه برسد.

روتر AX3000T ستاپ قابل توجه آنتن 5 گیگاهرتزی “2+1” با فناوری Xtra Range را ارائه می دهد. این طراحی مانند داشتن یک آنتن اضافی قدرت سیگنال را افزایش می دهد. این به طور موثر بر مشکلاتی مانند سیگنال های ضعیف 5G از طریق دیوارها غلبه می کند و مناطق مرده را در خانه ها از بین می برد.

روتر AX3000T به پلتفرم پیشرفته MediaTek Filogic 820 مجهز شده که دارای پردازنده دو هسته ای A53 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز است. این سخت افزار قدرتمند عملکرد روان، استفاده کمتر از پردازنده و اتصال پایدار را برای حداکثر 128 دستگاه ممکن می کند و آن را برای خانواده هایی که از نظر فناوری سنگین هستند مناسب می کند. علاوه بر این، روتر دارای 256 مگابایت رم است تا عملکرد کلی آن را افزایش دهد.

روتر AX3000T دارای چهار پورت اترنت فول گیگابیتی است که از تجمع دو پورت WAN و LAN پشتیبانی می کند. این برای خانواده هایی با اتصالات پهن باند متعدد مفید است. هنگامی که با یک NAS سازگار با اترنت دو گیگابیتی ترکیب می شود، کاربران می توانند یک درایو ابر خصوصی 2 گیگابیتی با سرعت بالا ایجاد کنند.

این روتر همچنین ویژگی شبکه مختلط مش را برای روترهای شیائومی/ردمی وای‌فای 6 ارائه داده که می‌تواند تا 10 دستگاه را مدیریت کند. این انتقال بدون درز و در سطح میلی ثانیه بین دستگاه ها را تضمین می کند. علاوه بر این، AX3000T دارای اقدامات امنیتی داخلی است، مانند رهگیری خودکار دسترسی غیرمجاز به اینترنت و محدودیت‌های دسترسی برنامه/وب‌سایت. اتصال سریع NFC، تلویزیون شبکه IPTV و شتاب بازی چند پلتفرمی از دیگر پیشنهادات کلیدی آن هستند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا