موبایل و تبلت

انتشار آپدیت Nothing OS 2.0 برای ناتینگ فون 1

ناتینگ فون (1) اکنون با بروزرسانی Nothing OS 2.0 به برادر جدیدتر خود رسیده است. بروزرسانی به‌تازگی عرضه شده، اما این یک فرآیند تدریجی است، بنابراین به کمی صبر نیاز دارید. توجه داشته باشید که این نسخه از نرم افزار مبتنی بر اندروید 13 است. فون (1) در ابتدا با اندروید 12 ارائه شد و نسخه 13 با Nothing OS 1.5 دریافت کرد. Nothing OS آینده مبتنی بر اندروید 14 در نسخه بتا است.

به هر حال، به Nothing OS 2.0 برگردیم. حجم این آپدیت کمتر از یک گیگابایت بوده که دیدن آن طراوت کننده است. این نرم افزار روی فون (2) اجرا می شد، اکنون صاحبان فون (1) برخی از ویژگی های جدید را دریافت می کنند. سفارشی سازی تمرکز اصلی این نسخه است. طراحی ویجت‌های Nothing به‌روزرسانی شده و لانچر Nothing اکنون دارای طرح‌بندی شبکه‌ای اصلاح‌شده بوده که به شما امکان می‌دهد برچسب‌های نماد را پنهان کنید و پوشه‌ها نیز قابل تنظیم‌تر هستند. اگر به آن استایل علاقه دارید، یک بسته آیکون تک رنگ در دسترس است.

رابط Glyph اکنون در نسخه 2.0 و همچنین با دو ویژگی جدید است. ابتدا، Essential Notifications به مخاطبین و برنامه‌های منتخب اجازه می‌دهد تا یک اعلان دائمی بگذارند. دوم، Glyph Torch را می توان به عنوان یک چراغ قوه استفاده کرد، فقط دکمه ضامن Torch را در سایه اعلان به مدت طولانی فشار دهید. Nothing OS 2.0 نیز ویژگی های مفید برنامه را به ارمغان می آورد. Cloned Apps به شما امکان می دهد از چندین حساب در برنامه هایی استفاده کنید که به طور بومی از آن پشتیبانی نمی کنند.

App Locker به شما امکان می دهد برنامه های حساس را پشت احراز هویت بیومتریک پنهان کنید. اگر هنوز اعلان را دریافت نکرده‌اید، برای بررسی دستی به Settings > System > System Update بروید. مجدداً، ممکن است لازم باشد کمی صبر کنید تا بروزرسانی به گوشی شما برسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا