گجت و پوشیدنی

هدفون جدید Shure Aonic 50 با عمر باتری بهتر معرفی شد

شاید Shure تغییر چندانی در طراحی هدفون Aonic 50 خود برای نسخه نسل دوم نداشته باشد، اما در داخل کار زیادی انجام داد تا به طور گسترده عملکرد همه جانبه را ارتقا دهد. این شرکت امروز مدل جدید را معرفی کرد، مجموعه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم 349 دلاری با کاهش نویز پریمیوم که اکنون صدای فضایی، حذف نویز فعال بهبود یافته (ANC) و دو برابر عمر باتری نسخه قبلی را ارائه می‌دهد.

از نظر کیفیت صدا، Shure می گوید Aonic 50 جدید دارای فناوری صوتی فضایی خود است که از الگوریتم “مدل سازی صوتی و گوش دادن آکوستیکال” برای ارائه غوطه وری بدون آسیب رساندن به صدای اصلی استفاده می کند. در اینجا سه حالت وجود دارد – موسیقی، سینما و پادکست – که شرکت توضیح می‌دهد که برای هر مورد استفاده طراحی شده‌اند.

حالت موسیقی تجربه گوش دادن با “بلندگوهای سطح بالا” را ارائه می دهد، در حالی که حالت سینما، صدای پایین تری را اضافه می کند تا جلوه حضور در سینما را ایجاد کند، وضوح را حفظ می کند و گفتگوی “صدای طبیعی” را ارائه می دهد. حالت پادکست صدای میزبان را به گوش کاربر نزدیکتر می کند. همه اینها توسط درایورهای پویا 50 میلی متری و صدای اسنپدراگون با aptX Adaptive ارائه می شود که به شما امکان می دهد موسیقی را در کدک های AAC، SBC و LDAC پخش کنید.

به جای حفظ تنظیمات ANC از نسخه قبلی، فناوری به سادگی “قابل تنظیم یا Adjustable” توصیف می شود، Shure یک سیستم حذف نویز فعال هیبریدی جدید را انتخاب کرد. مانند ANC هیبریدی در سایر هدفون‌ها، این شرکت از میکروفون‌هایی در داخل و خارج گوش‌کاپ برای نظارت بر صدای محیطی استفاده می‌کند. Shure همچنین به شما این امکان را می دهد که میزان مسدود شدن نویز و صدای محیط را با چهار حالت Light، Moderate، Max و MaxAware کنترل کنید.

آخرین مورد گزینه جدیدی است که شرکت آن را به عنوان “تعادل کامل بین مسدود کردن نویزهای ناخواسته و حفظ آگاهی از محیط اطراف خود” توصیف می کند. همچنین یک حالت Enhanced Environment وجود دارد که به شما امکان می‌دهد آن سطوح را با یک نوار لغزنده به جای تکیه بر تنظیمات از پیش تعیین شده تنظیم کنید. Shure طول عمر باتری نسل دوم Aonic 50 را بیش از دو برابر کرده و اکنون تا 45 ساعت زمان گوش دادن را با یک بار شارژ ارائه می دهد.

همچنین یک ویژگی شارژ سریع در مدل جدید وجود دارد که به شما پنج ساعت استفاده در 15 دقیقه را می دهد. این شرکت همچنین به لطف میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو با کنترل بهره‌برداری خودکار، کیفیت تماس “برتر” را تبلیغ می‌کند. Shure می‌گوید که شش میکروفون داخلی به‌طور خودکار برای مقابله با نویز محیط تنظیم می‌شوند که به ادعای او شفافیت “بی‌نظیر” را ارائه می‌کند. شرکت‌ها همیشه وعده‌های بزرگی درباره عملکرد صدا می‌دهند، و از آنجایی که مسافت پیموده شده در آن‌ها بسیار متفاوت است، تا زمانی که بتوانیم آزمایش خود را کامل کنیم، باید در اینجا قضاوت کنیم.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا