نرم افزار و اینترنت

امکان کپی کردن فریم از ویدیوها برای اشتراک‌گذاری آسان در گوگل کروم فراهم شد

گوگل به تازگی ضبط تصاویر ثابت را در حین استفاده از مرورگر وب کروم خود آسان تر از همیشه کرده است. این شرکت مشکلاتی را که کاربران هنگام تلاش برای گرفتن فریم‌های ویدیو با آن مواجه می‌شوند برجسته کرد و خاطرنشان کرد که اسکرین‌شات‌ها اغلب تصاویری با کیفیت پایین‌تر تولید می‌کنند و نوار پیشرفت ویدیو در سراسر آن نشان داده می‌شود.

اگر از کروم (یا مرورگر دیگری که مبتنی بر کرومیوم است، مانند مایکروسافت اج) استفاده می‌کنید، اکنون به گذشته تبدیل شده است. از امروز، کاربران می‌توانند در هر زمانی که بخواهند در طول یک ویدیو، مکث کرده، کلیک راست کرده و گزینه جدید “Copy Video Frame” را از منوی پاپ آپ انتخاب کنند. در حال حاضر، هیچ گزینه ای برای ذخیره تصویر ویدیوی کپی شده به طور مستقیم در دسکتاپ شما به عنوان یک فایل وجود ندارد.

این ویژگی همچنین در مورد سرویس‌های استریم محدود است و بسیاری از آنها توانایی ضبط محتوا را محدود می‌کنند. بنابراین، در حالی که این ویژگی ممکن است از نظر فنی مفید باشد، اما ممکن است نیاز به تنظیم دقیق داشته باشد تا مفیدتر باشد. “Copy Video Frame” جدید کروم امروز برای ویندوز، مک، لینوکس و کروم اواس عرضه می‌شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا