سخت افزار

کیبورد مکانیکی ایسوس ROG Ranger 2 رونمایی شد

ایسوس با معرفی کیبورد مکانیکی سیمی سری ROG Ranger 2 که جانشین نسخه بی سیم آنهاست، مجموعه کیبوردهای خود را گسترش داده است. انتظار می رود کیبورد جدید ویژگی های پیشرفته و قیمت رقابتی را ارائه دهد و هدف آن ارائه گزینه ای مقرون به صرفه تر برای مصرف کنندگان باشد. این کیبورد قرار است در 9 سپتامبر به فروش برسد، اما اطلاعات قیمت آن هنوز فاش نشده است.

کیبورد ROG Ranger 2 بازطراحی شده دارای فوم جذب صدا در قسمت پایینی است تا نویز را کاهش دهد، لرزش‌ها را به حداقل برساند و تجربه ضربه زدن آرام‌تر و نرم‌تر را ارائه دهد. ویژگی قابل توجه کیبورد ROG Ranger 2 سوئیچ دستگیره ای چند منظوره است که با امکان تنظیم سریع مانند کنترل صدا، زیبایی شناسی را با عملی بودن ترکیب می کند. ایسوس همچنین کلیدهای میانبر اضافی را برای گسترش گزینه های عملکرد فوری معرفی کرده است. کلیدها دارای طراحی کابل جداشونده برای راحتی بیشتر هستند.

کیبورد به کاربران اجازه می‌دهد بین سوئیچ اپیتکال RX و سوئیچ مکانیکی NX یکی را انتخاب کنند و انعطاف‌پذیری را برای تنظیمات برگزیده تایپ شخصی فراهم می‌کند. سوئیچ اپیتکال RX دارای یک تثبیت کننده ساختار X، یک پایه ثابت در چهار گوشه و یک دهانه متمایز مربعی شکل آتشفشان است. این طراحی لرزش کلاهک را کاهش می دهد و ثبات را افزایش می دهد.

سوئیچ RX در انواع قرمز و آبی موجود است. RX Red با حرکت کلید 1.5 میلی‌متری و نیروی محرک 45 گرمی احساسی خطی ارائه شده، در حالی که RX آبی با نیروی اولیه 30 گرمی که به 65 گرم افزایش می‌یابد، پاسخ لمسی را فراهم می‌کند. اگر نمی دانید نیروی محرک چیست، به میزان فشار یا وزن مورد نیاز برای فشار دادن یک کلید روی کلید مکانیکی صفحه کلید و ثبت فشار کلید اشاره دارد.

سوئیچ مکانیکی NX در دو گزینه ارائه می شود: Snowblade White و Blizzard Grey. Snowblade White با نیروی محرک 45 گرمی و حرکت کلید 3.6 میلی‌متری، حس لامسه سبک‌تری را ارائه می‌کند، در حالی که بلیزارد خاکستری با نیروی اولیه 40 گرمی و همان حرکت کلید 3.6 میلی‌متری، احساسی واضح را ارائه می‌دهد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا