گجت و پوشیدنی

سامسونگ OneUI Watch 5 ویژگی Watch Unlock را به ارمغان می آورد

سامسونگ عرضه بروزرسانی OneUI 5 Watch را برای گلکسی واچ 4 و واچ 5 خود آغاز کرده است. این به‌روزرسانی شامل تعدادی ویژگی و بهبودهای جدید می باشد، اما یکی از جالب ترین ویژگی های جدید، پشتیبانی از قابلیت Watch Unlock است. این ویژگی برای اولین بار در اوایل سال جاری به عنوان بخشی از Wear OS 4 معرفی و در ساعت پیکسل نشان داده شد. زمانی که ساعت هوشمند قفل نشده نزدیک شما باشد، قفل گوشی شما را به طور خودکار باز می کند. این شبیه به روشی است که اپل واچ می تواند قفل آیفون را باز کند.

با استفاده از قابلیت Watch Unlock برای OneUI 5 Watch، کاربران اکنون می توانند بدون وارد کردن پین، رمز عبور یا استفاده از احراز هویت بیومتریک قفل گوشی های هوشمند خود را باز کنند، البته تا زمانی که از ساعت هوشمند Wear OS 4 استفاده کنند. این برای سناریوهایی مانند زمانی که کاربران در حال رانندگی هستند و کلاه ایمنی به سر دارند، یا زمانی که انگشتان آنها خیس یا کثیف است، مفید خواهد بود.

همچنین، مهم است که توجه داشته باشید که Watch Unlock روشی امن تر برای باز نگه داشتن قفل گوشی شما نسبت به دستگاه های مورد اعتماد است. برخلاف دستگاه‌های مورد اعتماد، که قفل تلفن شما را فقط برای مدت معینی باز نگه می‌دارند، Watch Unlock تنها زمانی قفل گوشی شما را باز می‌کند که ساعت هوشمند شما نیز آنلاک باشد. برای استفاده از این قابلیت، باید یک پین یا رمز عبور برای ساعت هوشمند خود تعیین کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا