گجت و پوشیدنی

همکاری متا و ال جی برای ساخت هدست جهت رقابت با اپل

اپل اولین هدست واقعیت ترکیبی یعنی ویژن پرو، خود را در جریان رویداد WWDC 2023 با سر و صدای زیادی عرضه کرد. هدست MR رده بالای شرکت کوپرتینویی ممکن است رقبای خود را مجبور کرده باشد تا بازی خود را افزایش دهند.

نشریه کره‌ای Maekyung گزارش داد که متا با ال‌جی دست به دست هم داده تا یک هدست MR/AR بسازد که ممکن است اپل ویژن پرو را به سود خود ببرد. این همکاری ناگهانی به این دلیل اتفاق افتاد که هدست اپل قرار است سال آینده به فروش برسد. نسخه ترجمه شده به صورت ماشینی گزارش Maekyung به شرح زیر است:

متا می تواند محصولی را برای شکست دادن “ویژن پرو” اپل با شراکت با ال جی الکترونیکس، غول سخت افزاری عرضه کند. LG Electronics همچنین می تواند از طریق همکاری عمیقا وارد بازار متاورس شود. پس از تایید تولید انبوه، انتظار می رود قطعات مختلفی از شرکت های وابسته به گروه ال جی نصب شوند. LG Electronics تولید انبوه را انجام خواهد داد و LG Display، LG Innotek و LG Energy Solution قطعات را تامین خواهند کرد.

انتظار می رود هدست واقعیت افزوده (AR) ممتاز متا “Quest 4 Pro” نامیده شود. این دستگاه می تواند به عنوان رقیب مستقیم Vision Pro در سال 2025 به عنوان بخشی از سرمایه گذاری مشترک بین این دو برند عرضه شود. طبق گزارش Maekyung، انتظار می‌رود هدست ادعایی مشابه Vision Pro اپل، پریمیوم باشد، اما قیمت آن کمتر از اپل خواهد بود تا برای عموم مردم در دسترس باشد. علاوه بر این، متا همچنین ممکن است یک مدل ارزان قیمت با قیمت کمتر از 200 دلار در سال 2024 عرضه کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا