موبایل و تبلت

اوپو A38 با شارژ سریع 33 وات معرفی شد

اوپو A38 هفته گذشته در رسانه ها ظاهر شد و حالا در سایت رسمی امارت متحده عربی معرفی شد. دقیقاً همانطور که فاش پیش‌بینی شده بود، این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک چیپست پایه فقط LTE عرضه می‌شود، علی‌رغم اینکه امارات متحده عربی دارای 5G در تمام مناطق اصلی شهر در سراسر کشور است.

اوپو A38 دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 90 هرتز است. همچنین یک بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی تعبیه شده که سنسور 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. دو دوربین در پشت وجود دارد، که شامل سنسور 50 مگاپیکسل اصلی با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می شود.

بخش پردازش دستگاه را تراشه مدیاتک هلیو جی 85 برعهده گرفته که با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. البته با micro SD تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی اضافی را امکان پذیر می کند. اوپو گوشی A38 را به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرد که از شارژ 33 واتی SuperVOOC و همچنین PD (9V/1.5A) پایه پشتیبانی می کند. بخش Oppo AE قول داده که این گوشی به مدت 2.5 سال به‌روزرسانی دریافت می‌کند، که با توجه به اینکه این گوشی در انتهای طیف قیمت مقرون به صرفه‌تر بوده، چیز خوبی است.

قابلیت های دو سیم کارت، جک 3.5 میلی متری صدا، آخرین بلوتوث 5.3 و تمامی استانداردهای اصلی GNSS از دیگر ویژگی های قابل ذکر است. اوپو A38 در دو رنگ درخشان – مشکی و طلایی وارد بازار می شود، اما هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن نیست.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا