کنسول و بازی

دستگاه گیمینگ Anbernic RG405V با 4 گیگابایت رم عرضه شد

Anbernic به طور مداوم در خط مقدم تولید بازی های دستی بوده، به‌تازگی یک دستگاه بازی دستی به نام Anbernic RG405V را معرفی کرده که به گفته شرکت شیوه بازی ما را متحول می کند. این راه‌اندازی تقریباً شش ماه پس از عرضه دستگاه بازی دستی RG405M توسط این شرکت انجام می‌شود.

RG405V در هسته خود دارای صفحه نمایش 4 اینچی IPS با وضوح 640 در 480 پیکسل است. این دستگاه از چیپست Unisoc Tiger T618 همراه با 4 گیگابایت رم LPDDR4x استفاده می کند که عملکرد بی نظیری در بازی و قدرت چندوظیفه ای ارائه می دهد. مشکلات ذخیره‌سازی RG405V مربوط به گذشته است، زیرا دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فلش eMMC است تا مجموعه‌ای از بازی‌ها و رسانه‌ها را در خود جای دهد. همچنین امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت بیشتر وجود دارد.

شاید برجسته ترین ویژگی اضافه شده به این کنسول دستی جدید، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی باشد که نسبت به نسل قبلی خود 1000 میلی آمپر ساعت بهبود یافته است. باتری می تواند 9 ساعت بازی مداوم را ارائه دهد. دستگاه بازی دستی با جوی استیک هال و ژیروسکوپ شش محوره برای کنترل بهتر ارائه می شود. همچنین یک فن کوچک وجود دارد که دمای مطلوب را در طول جلسات شدید بازی حفظ می کند. کنسول دستی بازی Anbernic RG405M در سه گزینه رنگی عرضه می شود. در مورد قیمت، دستگاه از 129.99 دلار برای مدل پایه شروع می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا