سخت افزار

لاجیتک از کیبورد G Pro X TKL Lightspeed و ماوس Superlight 2 معرفی کرد

لاجیتک امروز دو محصول جدید یعنی کیبورد G Pro X TKL Lightspeed و ماوس گیمینگ G Pro X Superlight 2 را معرفی کرد. این محصولات به ترتیب با قیمت 200 دلار و 159 دلار در دسترس هستند و با ویژگی هایی مانند اتصال پیشرفته، به گیمرها و متخصصان ورزش های الکترونیکی کمک می کند تا نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت های مهمی داشته باشند.

تکامل بعدی Pro X Superlight، ماوس Logitech G Pro X Superlight 2 جدید طراحی شده که سریعتر و دقیق تر از قبل باشد. جدیدترین ماوس گیمینگ 60 گرم وزن دارد و بزرگترین پیشرفت‌های آن در زیر کاپوت آن است. اکنون دارای سوئیچ های لایت فورس هیبریدی لاجیتک است که سرعت، قابلیت اطمینان و زمان پاسخگویی بهتری را با کلیک کردن به ارمغان می آورد.

همچنین، سنسور جدید Hero 2 نیز وجود دارد که می تواند با سرعت 500 اینچ در ثانیه و حداکثر 32000DPI را ردیابی کند. لاجیتک می‌گوید که این سنسور دارای طراحی آرایه‌ای دوگانه است تا محدوده کاری را افزایش دهد و در عین حال هنگام روشن کردن یا چرخاندن ماوس به دقت ردیابی کند. این آرایه دارای حداکثر نرخ فریم 25 کیلوهرتز است. از دیگر ویژگی های جدید می توان به اتصال USB-C، رای گیری 2 کیلوهرتز و عمر باتری تا 95 ساعت اشاره کرد.

در مورد کیبورد گیمینگ G Pro X TKL Lightspeed، این صفحه‌کلید پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسخه قبلی دارد. کلیدهای قابل برنامه ریزی، نورپردازی RGB با LightSync، کنترل های رسانه و غلتک صدا را دریافت می کنید. این کیبورد همچنین دارای فناوری بی سیم Lightspeed است که به شما امکان می دهد صفحه کلید و ماوس را با یک گیرنده جفت کنید.

ویژگی های دیگر شامل کنترل حالت بازی و کلیدهای PBT با دو شات است. به علاوه از طریق USB-C، بلوتوث یا گیرنده بی سیم کار می کند و سه نوع سوئیچ وجود دارد که می توانید لمسی، خطی یا کلیکی را انتخاب کنید. لاجیتک حتی یک کیف مسافرتی همراه با کیبورد دارد. عمر باتری تا 50 ساعت رتبه بندی شده است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا