نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت میزان فضای ذخیره‌ عکس‌های OneDrive را دو برابر می کند

به نظر می رسد مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییر در سیاست های ذخیره سازی OneDrive است. تغییر جدید، که شرکت اعلام کرده با هدف “بهبود تجربه مایکروسافت 365” انجام شده، باعث می‌شود که عکس‌های آپلود شده در OneDrive دو برابر سهمیه ذخیره‌سازی حساب شوند.

ایمیلی که Dr. Windows به اشتراک گذاشته، می‌گوید از 16 اکتبر 2023، داده‌های عکس‌های ذخیره‌شده در گالری و آلبوم‌های شما هر کدام به‌طور جداگانه در کل سهمیه فضای ذخیره‌سازی مایکروسافت شما محاسبه می‌شوند. این باعث می شود که همان عکس ها دو برابر فضای ذخیره سازی را اشغال کنند. برای کسانی که نمی دانند، گالری جایی است که تمام تصاویر آپلود شده در OneDrive به پایان می رسد. با این حال، کاربران یک ویژگی اختیاری آلبوم را نیز دریافت می کنند که ممکن است برای ایجاد مجموعه های سفارشی از عکس ها و تصاویر در سایت استفاده شود.

مایکروسافت با توجه به ارزشی که دارد، در این ایمیل می‌گوید که به مشتریان یک سال فضای ذخیره‌سازی را افزایش می‌دهد تا تغییرات آتی را که ممکن است بر سهمیه ذخیره‌سازی آن‌ها تأثیر بگذارد، رسیدگی کنند. این ایمیل اندازه افزایش فضای ذخیره سازی را مشخص نمی کند یا اینکه آیا برای همه مشتریان یکسان خواهد بود یا به صورت جداگانه محاسبه می شود. با این حال، فضای ذخیره اضافی یک سال پس از تخصیص آن به یک حساب منقضی می شود.

اگرچه مایکروسافت در این ایمیل توضیح بیشتری در این مورد نداده است، اما اختصاص دادن فضای ذخیره‌سازی مستقل عکس‌ها در آلبوم‌ها و گالری ممکن است به کاربران اجازه دهد که عکس‌ها را در آلبوم‌ها نگه دارند، حتی اگر آنها را از گالری حذف کنند و بالعکس. ممکن است مایکروسافت تغییرات بیشتری برای OneDrive داشته باشد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا