سخت افزار

کیبورد و ماوس لاجیتک Pebble 2 از پلاستیک بازیافتی بیشتری استفاده می کنند

Pebbles اصلی لاجیتک همه چیزهایی را که در یک لوازم جانبی کامپیوتر ساده می‌خواهید قابل اعتماد، مقرون به صرفه و قابل حمل هستند. اکنون لاجیتک مجموعه Pebble 2 را معرفی کرده که شامل Pebble Mouse 2 M350 و Pebble Keys 2 K380 است.

یکی از بزرگترین تغییرات مجموعه Logitech Pebble 2 تولید سازگارتر با محیط زیست آن است. طبق گفته سازنده، کیبورد جدید Pebble Keys 2 K380s از حداقل 49 درصد پلاستیک بازیافتی ساخته شده، در حالی که Pebble Mouse 2 M350s از حداقل 58 درصد پلاستیک بازیافتی ایجاد شده است. با این حال، این ارقام فقط به خود محصولات نگاه می کنند و بسته بندی و مجموعه سیم کشی چاپی را حذف می کنند.

نسخه دوم M350 همچنین شامل یک دکمه میانی قابل تنظیم است که می توانید آن را برای انجام هر کاری از ارسال ایموجی گرفته تا آوردن شما به برنامه مورد علاقه با Keys 2 K380 که شامل میانبرهای مشابه است تنظیم کنید. لاجیتک ادعا می‌کند کیبوردش در سمت ساکت‌تر قرار دارد، بنابراین اگر دوست دارید در حین حرکت صدای کلیک قوی را بشنوید، ممکن است این صفحه‌کلید برای شما مناسب نباشد. اگر می‌خواهید کل تنظیمات خود را به‌روزرسانی کنید، Pebble 2 Combos به‌عنوان افزونه‌های عمومی یا به‌طور خاص برای کاربران مک در دسترس هستند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا