گجت و پوشیدنی

ریزر هدفون BlackShark V2 HyperSpeed را برای گیمرها معرفی کرد

ریزر امروز هدفون جدید BlackShark V2 HyperSpeed را برای گیمرهایی معرفی کرد که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستند بدون اینکه از ویژگی ها و کیفیت صدا کاسته شود. دستگاه جدید یک پله پایین‌تر از BlackShark V2 Pro (2023) قرار می‌گیرد، که فکر می‌کنیم یکی از بهترین هدست‌های بازی در بازار در قیمت آن است.

BlackShark V2 HyperSpeed یک هدفون بی‌سیم و بسیار سبک برای ورزش‌های الکترونیکی است که طبق ادعای ریزر، تجربه‌ای راحت را حتی در جلسات طولانی بازی ارائه می‌دهد. برای این منظور، این دستگاه دارای گوش‌های عایق صدا با بالشتک‌های فوم مموری چرمی است که با پارچه هیبریدی قابل تنفس پوشیده شده است. وزن آن تنها 280 گرم است که آن را به سبک ترین هدست بی سیم بلک شارک در تاریخ تبدیل می کند.

گزینه های اتصال شامل اتصال بی سیم Razer HyperSpeed 2.4Ghz، بلوتوث 5.2، دانگل بی سیم USB-A برای اتصال به رایانه و USB Type-C برای شارژ سیمی است. این هدفون دارای درایورهای 50 میلی‌متری TriForce Titanium است که به گفته این شرکت برای تنظیم فرکانس‌های صوتی بالا، متوسط و پایین به‌صورت جداگانه طراحی شده‌اند.

همچنین با فناوری THX Spatial Audio عرضه شده که ریزر ادعا می‌کند “آکوستیک واقعی” و تنظیمات EQ سفارشی را برای طیف وسیعی از بازی‌های محبوب، از جمله Apex Legends، CS:GO، Tom Clancy’s Rainbow Six Siege، Valorant و سایر موارد ارائه می دهد. ریزر ظرفیت باتری دقیق هدست جدید را فاش نکرد، اما ادعا کرد که با یک بار تغییر 70 ساعت استفاده و 6 ساعت بازی تنها با 15 دقیقه شارژ ارائه می دهد.

با حرکت به سمت میکروفون، دستگاه جدید با میکروفون HyperClear Super Wideband با نرخ نمونه برداری 32 کیلوهرتز عرضه می شود. محدوده فرکانس وسیعی را پوشش می‌دهد و در نتیجه جزئیات بیشتری را نسبت به هدست‌های بازی سنتی در صدای کاربر ثبت می‌کند. V2 HyperSpeed در آمریکا 129.99 دلار و در منطقه یورو 149.99 یورو قیمت دارد که به طور قابل توجهی ارزان تر از V2 Pro 200 دلاری است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا