گجت و پوشیدنی

عرضه ساعت هوشمند Amazfit GTR Mini با عمر باتری 14 روزه

برند Amazfit از ساعت هوشمند 42 میلیمتری GTR Mini رونمایی کرده که با قیمت 120 دلار در دسترس عموم قرار می گیرد. مینی نامش را با شاسی 42 میلی متری به خود اختصاص داده که در مقایسه با مدل بزرگ 12.4 میلی متر و 34 گرم، باریک تر و سبک تر در 9.25 میلی متر و 24.6 گرم است.

این ساعت دارای بندهای 20 میلی متری با مکانیزم آزادسازی سریع است (بند موجود از سیلیکون سازگار با پوست ساخته شده است). Mini دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326ppi است که همان وضوح صفحه نمایش بزرگ است. هر دو ساعت عمر باتری تا 14 روز را وعده می دهند. مدل کوچکتر دارای سلول برق 280 میلی آمپر ساعتی است که چند ساعت طول می کشد تا شارژ شود.

در حالی که کوچکتر و ارزانتر است، مینی تقریباً به اندازه GTR توانایی دارد. این ساعت دارای یک گیرنده GPS داخلی با آنتن دایره ای قطبی شده Amazfit است که دریافت سیگنال را افزایش می دهد. این ساعت در مجموع از 5 سیستم موقعیت یابی جهانی پشتیبانی می کند. باتری با ردیابی مداوم GPS می تواند تا 25 ساعت دوام بیاورد.

GTR Mini دارای بیش از 120 حالت ورزشی است و داده های تناسب اندام ثبت شده توسط ساعت را می توان با Google Fit و Apple Health و همچنین برنامه هایی مانند Strava، Relive و Adidas Running به اشتراک گذاشت. برای ردیابی سلامت، ساعت 24/7 ضربان قلب و SpO2 را پایش می کند. سنسور به اندازه‌ای سریع است که عملکرد اندازه‌گیری با یک ضربه می‌تواند نتیجه آن را در کمتر از 15 ثانیه گزارش کند. ردیابی خواب خواب سبک، عمیق و REM را تشخیص می دهد و همچنین در حین خواب مراقب هرگونه مشکل تنفسی می باشد. وقتی از خواب بیدار شدید، با به‌روزرسانی صبحگاهی (قابل تنظیم) از شما استقبال می‌شود.

GTR Mini مانند برادر بزرگتر خود، ZeppOS 2.0 را اجرا کرده که از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند. می‌توانید کارت‌های عضویت و باشگاه را از طریق برنامه Zepp اضافه کنید و ویجت‌های میانبر مفیدی ایجاد کنید که می‌توانند به سرعت اطلاعات مهمی مانند لیست کارهای شما یا ساعت زنگ دار را نشان دهند. البته می توانید اعلان های گوشی خود را در ساعت مشاهده کنید. با این حال، نمی‌توانید با آن تماس بگیرید (هیچ بلندگو یا میکروفونی در آن وجود ندارد).

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا