فناوری

بایدو یک مدل هوش مصنوعی پزشکی در سطح صنعتی راه اندازی کرد

به دنبال عرضه ربات چت هوش مصنوعی Ernie، بایدو چین اکنون از یک مدل زبان بزرگ دیگر (LLM) با هدف بهبود دیجیتالی‌سازی و هوشمندی صنعت پزشکی رونمایی کرده است. مدل جدید هوش مصنوعی درجه صنعتی Lingyi نام دارد و در حال حاضر برای استفاده آزمایشی در بخش‌های پزشکی بالادستی و پایین‌دستی در دسترس است.

LLM می‌تواند سوابق پزشکی ساختاریافته را از ورودی متن آزاد تولید کند و شکایات بیمار، تاریخچه پزشکی و موارد دیگر را بر اساس مکالمات پزشک و بیمار به طور دقیق تجزیه و تحلیل و تولید کند. این می تواند تجزیه همزمان چندین مقاله ادبیات پزشکی چینی و انگلیسی را انجام دهد و پاسخگویی هوشمندانه به پرسش را بر اساس محتوای ادبیات امکان پذیر می کند.

وقتی نوبت به کمک در تشخیص و درمان می رسد، مدل بزرگ Lingyi درک بلادرنگ وضعیت بیمار را از طریق گفتگوهای چند نوبتی ارائه می دهد. این به پزشکان در تشخیص بیماری ها و توصیه برنامه های درمانی کمک می کند. همچنین به عنوان یک “مدیر مراقبت های بهداشتی” 24 ساعته برای بیماران عمل می کند و قابلیت های مختلفی از جمله آموزش های حرفه ای و پشتیبانی اطلاعات پزشکی و غیره را برای شرکت های داروسازی فراهم می کند.

در حال حاضر، مدل بزرگ Lingyi در نسخه‌های لایت، پرچمدار و سفارشی ارائه می‌شود که هر کدام برای نیازها و سناریوهای کاربردی متفاوت طراحی شده‌اند. بایدو به شرکای خود اجازه می دهد تا از طریق یکپارچه سازی API به مدل بزرگ دسترسی داشته باشند یا آن را به عنوان افزونه در سیستم های محصول موجود جاسازی کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا