سخت افزار

روتر Orbi جدید نت گیر تقریبا هر ویژگی قابل تصوری را دارد

نت گیر به تازگی یک روتر پرچمدار جدید به نام Orbi 970 را معرفی کرده که کاملاً مملو از ویژگی ها است. این روتر از جدیدترین استاندارد بی سیم Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند و در قالب چهار باند ارائه می شود، بنابراین فرمت های دیگری مانند وای فای 6، 5 و 2.4 را نیز مدیریت می کند. سرعت روتر تا 27 گیگابیت در ثانیه بوده و شامل 12 آنتن با عملکردی بالا برای پوشش 360 درجه است.

Orbi 970 کاملا واضح است که با توجه به مصرف کنندگان مدرن طراحی شده، بنابراین هنگام استریم ویدیوهای 4K یا حتی 8K، درگیر شدن با برنامه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با خروجی بالا، کنفرانس ویدیویی UHD، بازی‌های آنلاین و هر چیز دیگری که این روزها مردم به صورت آنلاین از آن استفاده می‌کنند، باید عالی باشد. این سیستم همچنین برای خانه هوشمند با ظرفیت اتصال حداکثر 200 دستگاه سازگار است.

روتر پهنای باند فوق عریض کاملاً با استانداردهای بی‌سیم قدیمی‌تر سازگار بوده و یک دستگاه چهار باند است. Orbi 970 به‌طور خودکار پلتفرم بی‌سیم صحیح را برای هر دستگاه انتخاب می‌کند و سرعت‌ها از طریق یک ویژگی backhaul اختصاصی افزایش می‌یابد که Netgear می‌گوید سرعت ارتباط روتر و هر ماهواره‌ای را “دوبرابر” می‌کند. با این حال، ادغام Wi-Fi 7 خبر بزرگی است، زیرا این امکان را به گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها می‌دهد تا با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه متصل شوند.

گزینه های پورت در اینجا شامل یک پورت اینترنت 10 گیگ، یک پورت اترنت 10 گیگ و چهار پورت اترنت 2.5 گیگ است. علاوه بر این، هر ماهواره دارای یک پورت اترنت 10 گیگ و دو درگاه اترنت 2.5 گیگ است. این سیستم همچنین با طراحی استوانه ای و نمای باریک بسیار زیبا به نظر می رسد. با این حال، با قدرت بی سیم بزرگ، مسئولیت مالی بزرگی به همراه دارد. مانند بسیاری از محصولات رده بالای Netgear، این محصول گران است؛ مدل پایه شامل روتر و یک ماهواره 1700 دلار است. یک بسته سه تایی شامل دو ماهواره با پوشش دهی 10000 فوت مربعی 2300 دلار قیمت دارد و هر ماهواره اضافی 900 دلار به شما باز می گردد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا