سخت افزار

عرضه روتر هواوی BE3 Pro با پورت اختصاصی شبکه E-Sports

هواوی از اولین روتر وای فای 7 خود با نام BE3 Pro رونمایی کرده که ادعا می شود سرعت اینترنت فوق العاده سریعی را ارائه می دهد. بیایید نگاهی به جزئیات دستگاه بیندازیم. هواوی روتر BE3 پرو دارای طراحی مستطیلی باریک با چهار آنتن است. از نظر ابعاد، اندازه آن 225 در 177.9 در 59.5 میلی‌متر در صورت جمع شدن آنتن‌ها بوده، و چراغ LED دارد.

هواوی روتر BE3 Pro مجهز به روش مدولاسیون 4K QAM است که تراکم داده را فشرده می کند و همزمان حجم بیشتری از داده را انتقال می دهد. ادعا شده که فناوری چهار هسته‌ای WiFi-7 سرعتی تا 3600 مگابیت در ثانیه فراهم کرده که دانلود فایل‌های عظیم، انجام بازی‌های بزرگ و موارد دیگر را آسان می‌کند. این روتر همچنین از باندهای دو فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز برای افزایش سرعت شبکه و کاهش تأخیر پشتیبانی می کند.

روتر هواوی BE3 پرو همچنین از چهار تقویت کننده سیگنال عملکردی بهره مند بوده که قدرت و حساسیت سیگنال را بهبود می بخشد. این باعث می شود که به راحتی به دیوارها نفوذ کنید و پوشش بهتری ارائه دهید. این دستگاه دارای یک پورت شبکه اختصاصی گیگابیتی ورزش های الکترونیکی است که انتقال داده های بازی را در اولویت قرار می دهد و عملکرد سریع و پایدار بازی را ارائه می دهد.

همچنین یک پورت شبکه پرسرعت 2500 مگابیت وجود دارد. موتور توربوی بازی اختصاصی هواوی به طور هوشمندانه بازی های محبوب را با سرعت کامل شناسایی می کند. کاربران همچنین می توانند فعالیت اینترنتی فرزند خود را از طریق برنامه Huawei Smart Life کنترل کنند. روتر هواوی BE3 Pro برای نسخه پورت شبکه 1 گیگابیتی حدود 399 یوان قیمت داشته در حالی که نسخه پورت 2500 مگابیتی آن 499 یوان قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا