صوتی و تصویری

ال جی از تولید انبوه پنل OLED تاشو 17 اینچی برای لپ تاپ ها خبر داد

ال‌جی دیسپلی امروز اعلام کرد که تولید انبوه پنل OLED 17 اینچی تاشو برای لپ‌تاپ‌ها را آغاز می‌کند که نشان‌دهنده تعهد جدی این شرکت به گسترش تجارت OLED برای دستگاه‌های فناوری اطلاعات است. پنل OLED تاشو 17 اینچی LG Display دارای ساختار Tandem OLED بوده که قبلاً برای نمایشگرهای خودرو اعمال می شد و طول عمر آن برای دستگاه های IT به طور چشمگیری افزایش یافته است.

یک صنعت برای اولین بار در سال 2019، نمایشگر ال‌جی Tandem OLED فناوری پیشگامانه OLED دو پشته‌ای خود را تجسم می‌دهد، که یک لایه تابشی ارگانیک اضافی برای ارائه صفحه‌نمایش‌های روشن‌تر اضافه می‌کند و در عین حال انرژی را به طور موثر در قطعات OLED برای پایداری بهینه و طول عمر بیشتر پخش می‌کند. طول عمر پنل به خوبی برای دستگاه های IT که معمولاً زمان استفاده طولانی تری دارند مانند لپ تاپ ها، مانیتورها و تبلت ها مناسب است.

OLED تاشو 17 اینچی پیشگامانه این شرکت برای لپ‌تاپ‌ها، متریال تخصصی را ادغام می‌کند که چین و چروک را در ناحیه تا شدن صفحه به حداقل می‌رساند. این منجر به نمایشگر بدون درز و کیفیت تصویر شفاف، بر خلاف پنل های تاشو معمولی می شود. علاوه بر این، اولد 17 اینچی تاشو دارای طراحی “در تاشو” است که به آن اجازه می دهد تا به راحتی به سمت داخل جمع شود. انحنای قسمت تاشو به 3R کاهش می یابد (شعاع انحنای 3 میلی متر) و در نتیجه یک صفحه نمایش باریک و بدون درز طراحی می شود که در صورت تا شدن از وسط به یکدیگر نزدیک می شود.

این پنل دارای رزولوشن QHD+ (2560 x 1920) در صفحه نمایش بزرگ 17 اینچی خود بوده و نسبت کنتراست بی نهایت منحصر به فناوری OLED را به رخ می کشد که تضمین می کند می توان از محتوای با کیفیت بالا در هر زمان و هر مکان لذت برد. هنگامی که به طور کامل باز می شود، صفحه نمایش به عنوان یک مانیتور یا تبلت 17 اینچی قابل حمل با نسبت 4:3 عمل می کند تا غوطه وری نهایی را به حداکثر برساند. با تنظیم زاویه، به یک لپ‌تاپ 12.3 اینچی با نسبت 3:2 تبدیل می‌شود و مرزهای دستگاه را برای انطباق با نیازهای فردی مشتریان شکست می‌دهد.

این صفحه نمایش همچنین مجهز به راه حل های صفحه نمایش لمسی با حساسیت بالای ال جی است که به کاربران امکان می دهد کارهای خود را با قلم یا انگشتان خود انجام دهند. حسگر لمسی تعبیه‌شده در پنل، عملکرد لمسی را افزایش می‌دهد و تجربه لمسی شبیه به نوشتن با دست واقعی را ارائه می‌دهد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا