صوتی و تصویری

شیائومی از پروژکتور Mi Smart Projector 2 Pro رونمایی کرد

به غیر از گوشی های هوشمند سری Mi 11، شیائومی از Mi Smart Band 6 جدید و همچنین یک سینمای خانگی هوشمند جدید با نام Mi Smart Projector 2 Pro رونمایی کرد. پروژکتور جدید اساساً MIJIA Projector 2 Pro است که حدود جولای سال گذشته در چین عرضه شد، اما این نسخه جهانی با گوگل اسیستنت ساخته شده و Android TV همراه است. 

Mi Smart Projector 2 Pro با وضوح قابل توجه فول اچ دی 1920 در 1080 پیکسل و اندازه صفحه نمایش قابل تنظیم از 60 اینچ تا 120 اینچ به بازار می آید. این پروژکتور از تراشه 0.47 اینچی DMD بهره می برد و توانایی دستیابی به حداکثر روشنایی 1300 لومن ANSI را دارد. این پروژکتور همچنین با پشتیبانی از HDR10 همراه بوده که نسبت کنتراست برتر و رنگ های واضح برای کیفیت تصویر زنده ارائه می دهد.

جنبه های صوتی توسط یک بلندگوی 10 وات با پشتیبانی از DTS-HD و Dolby Audio اداره می شود. این بلندگو از تویترهای دوتایی و ووفرهای دو دامنه کامل استفاده می کند. همچنین پشتیبانی از DTS-HD و Dolby Audio روی پروژکتور دریافت کنید. یک نکته جالب در مورد این پروژکتور این است که می توان از آن به عنوان یک اسپیکر مستقل استفاده کرد و تمام کاری که شما باید انجام دهید اتصال منبع صوتی از طریق بلوتوث است.

در Mi Smart Projector 2 Pro ، برای قرار گرفتن صحیح در صفحه، با مشکل موقعیت یابی دستگاه روبرو نخواهید شد. دستگاه هنگامی که روشن است، اصلاح کیستون را به صورت جهتی انجام می دهد و بدین ترتیب، ابعاد صفحه به طور خودکار تراز می شوند تا از هر جهت در 40 درجه به یک مستطیل کامل بر روی دیوار برسند. Mi Smart Projector 2 Pro همچنین می تواند مانند دوربین و سنسور ToF به فوکوس خودکار دست یابد. این کار در کمتر از 2 ثانیه به صورت خودکار باعث تمرکز تصویر می شود.

در سمت نرم افزار، پروژکتور هوشمند با سیستم عامل Android TV کار می کند و دارای مجموعه ای از نمایش ها، بازی ها و اپلیکیشن ها است. رابط کاربری نیز بصری است و سهولت پیمایش را به همراه دارد. گوگل اسیستنت به بینندگان این امکان را می دهد تا با دستورات صوتی کانال ها را تغییر دهند و همچنین به آنها امکان می دهد با استفاده از پروژکتور سایر اسباب خانه های هوشمند متصل را کنترل کنند. از نظر قیمت، Mi Smart Projector 2 Pro با قیمت 999 یورو به فروش می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا