نرم افزار و اینترنت

بزودی امکان تبدیل تصاویر کاربران به استیکرهایی برای ریلز و استوری اینستاگرام فراهم می شود

اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی ایجاد استیکر است که به کاربران امکان می‌دهد در برخی موارد استیکرهای سفارشی را از عکس‌های خود و سایر کاربران بسازند – و آنها را در ریلز یا استوری‌ها قرار دهند. در حالی که متا اخیراً روی استیکرهای سریع مبتنی بر هوش مصنوعی وارد شده، این ابزار بسیار ساده‌تر است. این فقط موضوع یک عکس را انتخاب می کند و پس زمینه را حذف می کند و یک برچسب شناور آزاد ایجاد می کند که می تواند روی محتوای دیگر قرار گیرد.

آدام موسری در ویدیویی که در کانال پخش خود به اشتراک گذاشته شد، نمایش مختصری از نحوه عملکرد آن ارائه داد. او همچنین گفت که علاوه بر ایجاد استیکر از عکس‌های ذخیره‌شده در گوشی شما، کاربران می‌توانند آنها را از “تصاویر واجد شرایطی که در اینستاگرام می‌بینید” بسازند. موسری جزئیات بیشتری در مورد آن به اشتراک نگذاشته، اما نشان می دهد که کاربران می توانند برای ایجاد استیکر عکس های خود شرکت کنند.

این هنوز فقط یک آزمایش است و برای همه کاربران عرضه نشده، بنابراین به مرور زمان خواهیم دید که واقعاً چگونه به نظر می رسد. این پلتفرم هفته گذشته آزمایش یک ویژگی نظرسنجی جدید را نیز آغاز کرد که در بخش نظرات زیر پست های فید نمایش داده می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا