نرم افزار و اینترنت

گوگل بارد دو ویژگی‌ Respond in Real Time و Skip Response را دریافت کرد

گوگل بارد LLM را با ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید به‌روزرسانی کرده که به بهبود قابلیت استفاده و کیفیت پاسخ‌های آن کمک می‌کند. مدل‌های جدید نیز بخشی از این “به‌روزرسانی‌های” رسمی هستند که در فهرست تغییرات فهرست شده‌اند. با کمال تعجب، چند ویژگی جدید از جمله توانایی تولید پاسخ‌ها در زمان واقعی و پرش از پاسخ‌ها در بین آن‌ها بدون هیچ گونه صحبتی در لاگ تغییرات به Google Bard اضافه شده است.

گوگل بارد اکنون به جای پاسخ دادن به درخواست شما، امکان پاسخگویی بلادرنگ را ارائه می دهد. اگر می بینید که با نتیجه دلخواه شما مطابقت ندارد، اصلاح پرس و جو در این بین بسیار مفید است. با این حال، در چند میلی ثانیه اولیه یک جرقه چرخشی بارد وجود خواهد داشت و سپس پاسخ خط به خط دنبال خواهد شد. گاهی اوقات، مدل‌های زبان بزرگ چندان دقیق نیستند، ما باید پرس و جو را بداهه‌سازی کنیم یا برای پاسخ‌های بهتر نیاز به ارائه اطلاعات بیشتر داریم. چنین بداهه‌پردازی‌هایی زمانی مناسب‌تر هستند که پاسخ بلادرنگ ایجاد شود، زیرا باعث صرفه‌جویی در وقت کاربر می‌شود.

برای بهبود بیشتر تجربه کاربری، گوگل دکمه Skip Response را برای صرفه‌جویی در زمان اجرا می‌کند. هنگامی که LLM به درخواست شما پاسخ داد، دکمه را خواهید دید. این یک تغییر خوب برای Google Bard است که برای کاربران بسیار سازنده و مفید خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا